اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش همدان:

7 کمیته برای برگزاری یادواره شهید طالبیان فعال است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای برگزاری بهتر یادواره شهید طالبیان هفت کمیته را تشکیل داده‌ایم و همه برنامه‌ها در کمیته‌ها مصوب و برای اجرا آماده است.

7 کمیته برای برگزاری یادواره شهید طالبیان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان عباس حسنی‌محتشم ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی یادواره شهید طالبیان در محل استانداری همدان اظهار داشت: یادواره شهید طالبیان 23 آذر ماه به صورت کشوری در همدان برگزار و یک یادواره کوچک نیز در محل تولد ایشان در شهر نهاوند برگزار می‌کنیم.

وی با بیان برنامه‌های ستاد تصریح کرد: برای اجرای بهتر برنامه‌ها و هماهنگی‌ ادارات هفت کمیته را تشکیل دادیم و همه برنامه‌ها در کمیته‌ها مصوب و برای اجرا آماده است تا بتوانیم برنامه‌ها را به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی برگزار کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: از جمله برنامه‌های مهم ما قبل از برگزاری یادواره معرفی آثار شهید طالبیان به مردم و به خصوص دانش‌آموزان و نسل جوان و غبارروبی مزار شهیدان به خصوص شهید طالبیان است.

وی با تأکید بر اجرای بهتر برنامه‌ها با هماهنگی ادارات و سازمان‌ها افزود: 80 بنر را برای نصب در سطح شهر همدان آماده کردیم و از شهرداری نیز انتظار کمک در امور مختلف و به خصوص نصب بنر در نقاطی مانند آرامگاه بوعلی‌، میادین اصلی شهر را داریم.

حسنی‌محتشم خاطرنشان کرد: نمایش کلیپ و تصاویر به مدت سه شبانه روز از 21 تا 23 آذر ماه است و استفاده از ظرفیت روزنامه‌ها برای چاپ و توزیع در سراسر استان است.

وی ادامه داد: این یادواره به صورت کشوری برگزار می‌شود که در آن 4 هزار و 900 شهید فرهنگی معرفی و در بین آنان شهید طالبیان به صورت شاخص معرفی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش گفت: یادواره شهید طالبیان و 4 هزار و 900 شهید فرهنگی در حسینه امام و با حضور میهمانان کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89007/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول