اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان همدان:

100 میلیون تومان برای برگزاری یادواره شهید طالبیان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان همدان گفت: برای برگزاری یادواره شهید طالبیان 100 میلیون تومان اعتبار از طرف سپاه انصرالحسین (ع) و آموزش و پرورش همدان در نظر گرفته شده است.

100 میلیون تومان برای برگزاری یادواره شهید طالبیان اختصاص یافت

به گزارش خبر‌گزاری فارس از همدان حسن نوروزی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری یادواره شهید محمد طالبیان و 4 هزار و 900 شهید فرهنگی کشور در محل استانداری همدان اظهار داشت: بسیج هر ساله شهیدی را به صورت شاخص شناسایی و به جامعه و نسل جوان معرفی می‌کند که امسال بعد از برگزاری یادواره شهیده فاتحی‌کرجو، یادواره شهید طالبیان برای معرفی قشر فرهنگی و دانش‌آموزان استان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان ایثارگری‌ها و شهامت و خدماتی که شهید طالبیان انجام داده است، تصریح کرد: این شهید با دلاوری و شجاعت خود و همچنین آثار برجای مانده از خود در مقامی است که باید به آیندگان معرفی شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان همدان با بیان اینکه این یادواره فرصتی است تا با وسعت دید و گستردگی در بین تمام اقشار شهید طالبیان را معرفی کنیم، افزود: از تمام دستگاه‌ها انتظار همکاری در معرفی خدمات این شهید گرانقدر را داریم تا بتوانیم در عرصه ایثار و شهادت گام بلندی برداریم.

وی تأکید کرد: از 18 آذر ماه برنامه‌های مختلفی برای آشنایی مردم با شهید طالبیان از جمله مصاحبه با اساتید و همرزمان شهید و پخش کلیپ از قسمت‌های مختلف زندگی ایشان آغاز می‌شود.

نوروزی ادامه داد: تا کنون 12 یادواره در شهرستان‌ها برای معرفی این شهید برگزار شده و 10 یادواره دیگر نیز باقی مانده که به مرور در شهرستان‌ها برگزار شود.

وی به اعتبار اختصاصی برگزاری این یادواره اشاره کرد و افزود: برای برگزاری این یادواره 100 میلیون تومان اعتبار از طرف سپاه انصارالحسین(ع) و آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان همدان به برنامه‌های جانبی برای برگزاری این یادواره اشاره و تأکید کرد: از جمله برنامه‌های جنبی برای برگزاری این یادواره اعزام راویان فتح به مدارس برای بیان نکات زندگی مربوط به شهید طالبیان و نگاه تربیتی که ایشان به آموزش و پرورش داشتند، برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری و کوهپیمایی ویژه فرهنگیان است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه 3 هزار نفر در این یادواره حضور دارند، گفت: از جمله سخنران کشوری این یادواره وزیر آموزش و پرورش است که در این یادواره از تمامی مدیران مدارس کشور و فرماندهان سپاه دعوت می‌شود.

انتهای پیام/89007/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول