اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف مازندران:

30 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی حضرت زهرا(س) ارسال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ارسال 30 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

30 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی حضرت زهرا(س) ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌‌الاسلام ستار علیزاده اظهار داشت: کنگره ملی حضرت فاطمه(س) به همت این اداره کل در 9 دی در استان برگزار می‌شود و تاکنون 30 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد.

وی افزود: 19 موضوع برای فراخوان مقاله این کنگره ملی در نظر گرفته شد از جمله بررسی آیات قرآنی در شأن حضرت زهرا(س)، حضرت زهرا(س) امامت و ولایت، نقش حضرت زهرا(س) در تحکیم ولایت علوی، حضرت زهرا(س) و بصیرت سیاسی، چگونگی احیای روش فاطمی در زندگی مسلمانان امروزی، آئین زندگی از نگاه حضرت زهرا(س) و تحلیل خطبه‌های حضرت زهرا(س) است.

علیزاده ادامه داد: سیره علمی حضرت زهرا(س)، حضرت زهرا(س) در نگاه امامان معصوم(ع)، حضرت زهرا(س) در نگاه دانشمندان، رابطه حضرت زهرا(س) با پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) و زن در خانواده از نگاه حضرت زهرا(س) مهم‌ترین موضوعات فراخوان عمومی این کنگره هستند.

وی نقش زن در تربیت فرزندان از نگاه حضرت زهرا(س)، چهره حضرت زهرا(س) در ادبیات فارسی و عربی، بررسی نام و لقب‌های حضرت زهرا(س)، تجلیل جامعه‌شناختی نام زهرا(س) برای دختران مسلمان و ایرانی، حضرت زهرا(س) فدک و وقف، حضرت زهرا(س) در فرهنگ عامه استان مازندران و شناسایی و معرفی آثار موقوفه به نام حضرت زهرا(س) در استان مازندران را بخش دیگری از مهمترین موضوعات این همایش ملی دانست.

علیزاده گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنگره تا 23 آذر ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند تا این تاریخ مقالات خود را به دبیرخانه این کنگره واقع در ساری، میدان امام حسین(ع) ابتدای بلوار ارتش، اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ارسال کنند.

انتهای پیام/2296/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول