اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل اوقاف خراسان‌رضوی:

ساختار اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: ساختار تشکیلات اداری این اداره‌کل برای ارائه خدمات مناسب به ارباب رجوع تغییر می‌کند.

ساختار اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اوقاف و امورخیریه خراسان‌رضوی محمدعلی ترکابیدختی در جمع مدیران و مسئولان اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خراسان‌رضوی افزود: این تغییرات با هدف پویایی، بهره‌وری بیشتر و ارائه خدمت‌رسانی بهتر انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: با فعالیت چهار معاونت در این اداره کل، فعالیت‌های گسترده دنبال می‌شود و ساختار جدید اوقاف مسیر خدمت به موقوفات و امامزادگان را هموارتر می‌کند.

وی تاکید کرد: با ایجاد ساختار جدید در انجام اجرای نیات واقفین خیراندیش و احیا و عمران موقوفات و بقاع متبرکه گام‌های مطلوبی برداشته می‌شود.

ترکابیدختی افزود: ساختار سازمان اوقاف در طول 27 سال گذشته تغییر نکرده بود و متناسب با مأموریت‌های سازمان نبود، لذا با تدبیر نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف تغییر ساختار انجام شده و این امر با توجه به سیاست‌های انقباضی دولت بسیار مهم تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: سیاست‌های ساختاری سازمان در ساختار جدید شامل توسعه ساختاری در رده‌های اجرایی، کیفی و چابک‌سازی ادارات کل استان‌ها، حذف فعالیت‌های موازی، انسجام‌بخشی مالی، اقتصادی، فناوری و برنامه بودجه، برون‌سپاری فعالیت‌های قابل واگذاری، تقویت ساختار بازرسی، تقویت ساختار حراست، تقویت ساختار روابط عمومی و ساماندهی مؤسسات خیریه است.

انتهای پیام/70004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول