اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

بهترین کارفرما در ایران دولت است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: بهترین کارفرما در بحث پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در ایران دولت است.

بهترین کارفرما در ایران دولت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرای لرستان گفت:دولت در بودجه سال 92 پروژه جدیدی را تعریف نکرده اما مجموعه مدیریت ارشد استان همچنان به دنبال اجرای طرح‌های جدید و اخذ سهمیه‌های بیشتر در راستای توسعه و عمران لرستان است.

وی افزود: کارشناسی علمی و برنامه‌ریزی دقیق، بستر و شرایط لازم را برای شکوفایی استعدادها و توسعه روزافزون فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر تسریع در روند پروژه‌های عمرانی لرستان گفت: سرعت، صحت و دقت باید در انجام پروژه‌ها مد نظر باشد.

استاندار لرستان گفت: مدیران ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را برای پیشرفت لرستان به کار گیرند، تا با استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، شرایط شکوفایی و معرفی استان در سطح کشور مهیا شود.

وی با اشاره به توفیقات به دست آمده در پروژه مهر ماندگار، ستاد توسعه کشاورزی و احداث راه‌آهن اظهار داشت: باید با شناسایی فرصت‌ها و بهره‌برداری از زمان و شرایط موجود، اقدامات اساسی را در راستای اعتلای استان و ایجاد فرصت‌ها برای آیندگان انجام داد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که طرح مهر ماندگار یک فرصت و ظرفیت برای رشد و تعالی استان است، گفت: باید تمام کارها کارشناسی شده و برای پیشرفت استان به کار گرفته شود.

دهمرده خاطرنشان کرد: امروز بستر مناسب برای بهره‌مندی‌ از حمایت‌‌های ویژه دولت و نظام برای عمران و آبادانی بیشتر مهیا شده است.

وی یادآور شد: مهر ماندگار اقدامی مؤثر از سوی دولت در راستای تحرک‌بخشی به فعالیت‌های عمرانی کشور است که در این میان باید استان لرستان تلاش کند تا اعتبارات بیشتری را در این زمینه برای توسعه این استان جذب کند.

دهمرده تصریح کرد: امروز به دلیل خودباوری مدیران و تامل و همدلی مجموعه مدیریتی استان، لرستان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و گذر از گردنه‌ها و شرایط سخت با ادامه این روند مطلوب امکان‌پذیر است.

وی با تشکر از اصحاب رسانه در تعامل با مدیران افزود: رسانه‌ها نیز به عنوان نهادهای فرهنگی با فراهم آوردن بستر کارشناسی و پرهیز از مسائل احساسی در راستای اعتلای فرهنگ استان همواره در حال فعالیت گسترده هستند.

استاندار لرستان با تاکید بر ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور بیشتر فعالان رسانه‌ای در استان گفت: رسانه‌ها در تمام شرایط پشتیبان مجموعه مدیریتی استان بوده و با نقدهای مثبت و کارآمد عامل موثری در راستای توسعه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/2304/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول