اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف رفع محدودیت‌های نیروی انسانی

بسته تشویقی خدمت در شرق هرمزگان تصویب شد

خبرگزاری فارس: شورای آموزش و پرورش هرمزگان با تصویب چند مصوبه مهم از جمله بسته تشویقی خدمت، راه برون رفت از مشکل کمبود نیروی انسانی در مدارس شرق هرمزگان را هموار کرد.

بسته تشویقی خدمت در شرق هرمزگان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست آذرماه شورای آموزش و پرورش استان بندرعباس با هدف تعیین دستورکار بررسی طرح پیشنهادی کاهش آسیب‌ها و تهدیدات ناشی از کمبود نیروی انسانی در شرق استان بندرعباس با اولویت شهرستان‌های جاسک و بشاگرد برگزار شد و مصوبات مهمی به تصویب رسید.

بر این اساس، در این نشست که امروز به ریاست ابراهیم عزیزی استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد، به منظور حل مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی در شرق استان مواردی از جمله صدور مجوز موردی استخدام نیروهای بومی دارای مدرک دانشگاهی از محل سهمیه دور چهارم سفر دولت به هرمزگان، تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قرارداد کار معین سایر مناطق استان به پیمانی جهت تشویق خدمت در این مناطق، افزایش فوق‌العاده ویژه مناطق محروم به حقوق کارکنان مناطق جاسک و بشاگرد و پیگیری از طریق معاون رئیس جمهور مبنی بر اعطای طبقه یا گروه تشویقی برای معلمان متقاضی خدمت در مناطق جاسک و بشاگرد مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه استاندار هرمزگان و رئیس شورای آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه معلم در نظام تعلیم و تربیت نباید به جز موضوع آموزش دغدغه دیگری داشته باشد، اظهار داشت: برای رسیدن به این مهم همه ظرفیت‌ها باید در خدمت آموزش و پرورش باشد تا این نهاد انسان‌ساز به رسالت اصلی و خطیر خود یعنی تعلیم و تربیت نیروی انسانی کارآمد بپردازد.

ابراهیم عزیزی افزود: لازمه رسیدن به چنین سطحی آن است که مشکلات و معضلات این نهاد باید با جدیت پیگیری شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر موضوع بازماندگان از تحصیل به عنوان یک آسیب مطرح می‌شود، نباید چنین معضل و عواقب آن برای آینده جامعه فقط در حد تاکید و توصیه خلاصه شود.

عزیزی یادآور شد: آنچه مهم است اینکه برای برون رفت از چنین مشکلاتی، راهکارهای لازم تا حصول نتیجه پیگیری و عملیاتی شود.

وی از آموزش و پرورش به عنوان معبر رسیدن به همه خواسته‌های متعالی یاد کرد و بیان داشت: قطعا جامعه پویا و کارآمد مستلزم داشتن آموزش و پرورش با چنین مختصاتی است و بدون آن رسیدن به آرمان‌های توسعه در همه بخش‌ها ابتر خواهد ماند.

انتهای پیام/88007/ذ/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول