اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان:

اراضی شیب‌دار استان زیرکشت محصولات باغی می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: اراضی شیب‌دار حاشیه کوه‌ها و دره‌ها با مشارکت کشاورزان استان و همکاری جهادکشاورزی زیرکشت انواع محصولات باغی می‌رود.

اراضی شیب‌دار استان زیرکشت محصولات باغی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان، سید محمدرضا سیدحسینی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون 52 هکتار از زمین‌های شیب‌دار در شهرستان خاش با مشارکت 23 بهره‌بردار با صرف اعتبار یک میلیارد و 960 میلیون ریال از محل اعتبارات معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان، آماده کاشت درختان میوه شده است.

وی افزود: حفر چاله، تهیه و تأمین کود حیوانی، انتقال آب با لوله و تأمین انواع نهال زردآلود، آلو، گردو، انگور، انار و خرما از جمله اقدامات صورت گرفته سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستان در مناطق حاشیه تفتان، سنگان، ایرندگان و کارواندر است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: 23 هزار اصله نهال در بهمن و اسفندماه سال‌جاری به مجریان این طرح در شهرستان خاش توزیع خواهد شد.

سید حسینی گفت: 500 هکتار از زمین‌های شیب‌دار خاش توسط جهادکشاورزی این شهرستان شناسایی، نقشه‌برداری و تهیه طرح شده و به تدریج به کشت میوه اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/75002/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول