اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد.

ایران در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، جمعی از جانبازان قطع نخاعی پاسدار استان مازندران با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از مرتضی‌ هاشم‌پور رئیس این سازمان با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در این نشست صمیمانه با تحلیل بازار و شرایط اقتصاد جامعه اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی که رویارویی تمام قد نظام سلطه در مقابل ایران در قالب جنگ تمام عیار اقتصادی و تحریم‌های تشدید شده ضد ایرانی به اوج رسیده جامعه نیاز به اراده و فرهنگ بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس دارد.

مرتضی هاشم‌پور تصریح کرد: بدون تردید جامعه با الگوگیری از فرهنگ ناب ایثارگری و روحیه بسیجی و با دعا و حمایت و پشتیبانی جانبازان سرافراز می‌تواند همچون گذشته در مقابل هجمه سنگین استکبار جهانی ایستادگی کرده و آنها را به زانو درآورد.

وی از آمادگی سازمان برای بهره‌مندی از تجارب و توانمندی جانبازان اشاره کرد و گفت: جانبازان با ایجاد تشکل‌های خصوصی، انجمن‌ها و تعاونی‌ها می‌توانند به عنوان یک کارآفرین اقتصادی توانمندی‌های خود را همچون هشت سال دفاع مقدس به نمایش بگذارند.

هاشم‌پور افزود: بی‌شک مؤلفه‌های فرهنگ بسیجی همچون ایثار و از خودگذشتگی در قالب صنعتگر بسیجی می‌تواند تاثیرات قابل توجهی در فضای اقتصادی بوجود آورد.

وی به بیان مطالبی از دیدار با مادر شهید کشوری و بیانات او اشاره کرد و گفت: به بیان مادر شهید که به زیبایی شرایط اقتصادی جامعه را تحلیل کرده در شرایط دشوار جنگ اقتصادی نباید ناخاسته مطالبی بیان شود که دشمن شادکن باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور در این مجموعه قرار دارد، گفت: مجموعه صنعت، معدن و تجارت در خط مقدم این جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول