اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین تنها راهکار مقابله در جنگ اقتصادی را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع سرگروه‌های شجره طیبه صالحین خراسان‌جنوبی اظهار کرد: حلقه‌های صالحین سنگری برای محافظت جوانان در مقابل خطرات ضداخلاقی، ضد فرهنگی و ضد دینی دشمن به شمار می‌روند.

وی یادآور شد: ناب‌ترین محصول امروز، فرمایشات مقام معظم‌رهبری است که باید به صورت دقیق در حلقه‌های صالحین بازپروری شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، از شجره طیبه صالحین به عنوان یک حرکت فرهنگی و معنوی یاد کرد و افزود: نسل جوان با حضور خود در این طرح در حقیقت خود را از گزند حربه‌های دشمن در امان داشته و بیمه می‌کنند.

نقدی، تنها راهکار مقابله در جنگ اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: حمایت و مصرف کالای ایرانی سبب کاهش بیکاری و گرانی در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: باید برای مقابله با تحریم دشمن باید ظرفیت‌ها را شناخت و آنها را مدیریت کرد و مورد استفاده مفید قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز باید الگوی مصرف را اصلاح کنیم چرا که تمام اقتصاد به دولت منتهی نمی‌شود و مردم نیز در این امر نقش تأثیرگذاری دارند.

نقدی گفت: تاکنون رویکرد بسیج سازندگی خدمات‌محور بوده و در چند حوزه فعالیت داشته است اما امروز علاوه بر ارائه افزایش خدمات در شاخصه‌های مختلف به دنبال نظریه اقتصاد که همان خدمات مولد است گام برمی‌دارد و بسیج سازندگی با قبول پروژه‌ها و مشارکت مردم توانسته است روحیه خودباوری را در جامعه تسری دهد.

وی تصریح کرد: فشارهای دشمن و تحریم‌هایی که از سوی آنها اعمال می‌شود یک فرصت برای کشور است که برای خودباوری و شناخت ظرفیت‌های داخلی گام بردارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: اگر ایران اسلامی امروزه صنعت هوا و فضای پویایی دارد تأثیر حملات موشکی دشمن در جنگ تحمیلی است که با زیر فشار قرار دادن و تهدیدات نظامی سبب شد تا ما در این صنعت به پیشرفت و خودکفایی دست یابیم.

انتهای پیام/69003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول