اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سایپا شمال:

به حساسیت‌های جام حذفی واقفیم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سایپا شمال در آستانه بازی تیمش مقابل مس سرچشمه کرمان گفت: رقابت در جام حذفی با لیگ تفاوت دارد و به این حساسیت واقف هستیم.

به حساسیت‌های جام حذفی واقفیم

رضا نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: در آستانه نخستین بازی جام حذفی در برابر حریف کرمانی هستیم که بازیکنان تیم در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

وی افزود: پس از بردی که بازیکنان در آخرین بازی خود در ساری به دست آوردند، بازیکنان انگیزه و روحیه بسیار خوبی دارند.

نیکزاد تصریح کرد: مسابقات جام حذفی با توجه به تک حذفی برگزار شدن حساسیت خاصی دارد و بازیکنان و کادر فنی نیز در این زمینه اطلاع دارند.

سرپرست سایپا شمال در ادامه همچون مصاحبه‌های گذشته خود از مدیریت صدا و سیما مرکز تبرستان انتقاد کرد و اظهار داشت: مسئولان صدا و سیما مرکز استان برای ورزش اهمیت خاصی قائل نیستند.

وی گفت: نمی‌دانم مشکل کجاست که دیگر مراکز استان‌ها مسابقات ورزشی را پخش زنده می‌کنند اما شبکه تبرستان حتی قادر به پخش برنامه ضبطی تیم‌های ورزشی خود هم نیست.

نیکزاد ابراز داشت: از مسئولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم که وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی را هر چه سریع‌تر روشن کنند تا دو تیم نساجی و سایپا از شانس میزبانی در حضور تماشاگران زیاد خود سود ببرند.

نیکزاد تیم مس سرچشمه کرمان را از تیم‌های خوب لیگ ایران عنوان کرد و افزود: باید هر طوری در حضور تماشاگران این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرپرست سایپا شمال در پایان خاطر نشان کرد: برای تماشاگران این بازی همچون مسابقات گذشته چند دستگاه اتوبوس از قائمشهر هواداران را برای ایاب و ذهاب به ورزشگاه ساری منتقل خواهند کرد.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال در دور نخست مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه 24 آذر از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ساری میزبان مس سرچشمه کرمان است.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول