اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

بهره‌برداری از 11 هزار پایگاه مقاومت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افتتاح 2 هزار و 197 پایگاه مقاومت بسیج خبر داد و گفت: در یک برنامه پنج ‌ساله بیش از 11 هزار پایگاه مقاومت در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 11 هزار پایگاه مقاومت

محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 2 هزار و 807 پروژه فرهنگی ـ ورزشی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور که به طور همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسید،‌ اظهار داشت: امروز توفیق حاصل شد که 427 سالن فرهنگی ـ ورزشی به طور همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در ارتباط با احداث این سالن‌های ورزشی عنوان کرد: نکته مهم و قابل توجه در افتتاح این پروژه‌ها این است که 30 درصد اعتبارات احداث این مجموعه‌های فرهنگی ـ ورزشی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 70 درصد اعتبارات آنها با کمک مردمی صورت گرفته است.

وی در ادامه از احداث یک هزار مجموعه فرهنگی ـ ورزشی در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار مجموعه فرهنگی ـ ورزشی در سراسر کشور در حال احداث است که از سوم خرداد ماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

نقدی از بهره‌برداری از 2 هزار و 197 پایگاه مقاومت بسیج که به طور همزمان امروز به بهره‌برداری رسید خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر مجموعا 7 هزار پایگاه بسیج در سراسر کشور ساخته شده که طی یک برنامه پنج‌ ساله بیش از 11 هزار پایگاه مقاومت بسیج احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان از افتتاح 183 حوزه مقاومت بسیج در سراسر کشور به طور همزمان خبر داد و تاکید کرد: امروز 183 حوزه مقاومت بسیج در سراسر کشور به طور همزمان توسط رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به بهره‌برداری رسید و فرصتی را برای حفظ انسجام کشور و افزایش توان فرهنگی ـ ورزشی بسیج فراهم کرده است.

2 هزار و 807 پروژه فرهنگی ـ ورزشی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شامل 427 سالن فرهنگی ـ ورزشی، 183 حوزه مقاومت و 2 هزار و 197 پایگاه مقاومت بسیج می‌شود صبح امروز با حضور فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، علی نصیری فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا، صفرعلی براتلو معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، حجت‌الاسلام فخری نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا، امیرحسین باقرنژاد فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در شهرری افتتاح شد.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول