اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

برنامه‌ریزی برای اجرای 32 رزمایش استانی در سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برنامه‌ریزی برای اجرای 32 رزمایش استانی در سال 91 خبر داد و گفت: تاکنون 14 رزمایش استانی به طور موفقیت‌آمیز در سراسر کشور برگزار شده و مابقی تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی برای اجرای 32 رزمایش استانی در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا نقدی صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از 2 هزار و 807 پروژه فرهنگی و ورزشی و عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شجره طیبه صالحین که امام بزرگوار نهال آن را نشاند و خون شهدا، ایثار جانبازان و خانواده‌های معظم آنها و خون دل‌ها و فداکاری ملت آن را پاسداری کرد به فضل پروردگار به درخت پرثمر تبدیل شده که از میوه‌های شیرین آن آزادی‌خواهان و حق‌طلبان عالم بهره‌مندند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج پرافتخار با هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای همزمان در همه جبهه‌های دفاع از انقلاب حضور پررنگ و تعیین‌کننده‌ای دارد.

نقدی از برنامه‌ریزی برای برپایی 32 رزمایش استانی خبر داد و گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای 32 رزمایش استانی در سال 91 صورت گرفته است و تاکنون 14 رزمایش استانی به طور موفقیت‌آمیز برگزار شده و اجرای بقیه رزمایش‌ها تا پایان سال با عنوان رزمایش‌هایی به صورت بیت‌المقدس بیانگر گونه‌ای از این کارکردهاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: علاوه بر آموزش‌های گسترده میلیونی رزمی دفاعی که یک اولویت همیشگی بسیج است امروز جهاد فرهنگی و دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب و آرمان‌های اسلامی امام و شهیدان اصلی‌ترین محور فعالیت‌های بسیج قرار گرفته است و حضور تعیین‌کننده بسیج در عرصه تولید و توزیع کتاب، نمایش فیلم، شعر، سرود، هنرهای تجسمی انقلاب، مقاومت و دفاع مقدس گواه این جهاد گسترده است.

وی ادامه داد: ستون فقرات تمام این تلاش‌ها جبهه‌های بزرگ در مقابل صف‌آرایی گسترده در رسانه‌های دشمن و اقدامات خرابکاران فرهنگی و اخلاقی مستکبرین گشوده و شکست نهایی آنها را نوید می‌دهد.

نقدی تاکید کرد: برنامه عظیم تربیتی بسیج حلقه‌های تربیتی، معرفتی و بصیرتی است که استمرار این برنامه عظیم نیاز به زیرساخت‌های مناسب دارد.

وی ادامه دارد:‌ از مجموع حدود 36 هزار پایگاه بسیج تا پایان سال 87 تنها یک هزار و 23 پایگاه دارای مکان استقرار بوده و دیگر پایگاه‌ها در صحن مساجد یا منازل یا اماکن خصوصی مردم تشکیل می‌شده است.

نقدی خاطرنشان کرد: از مجموعه 4 هزار و 300 حوزه بسیج در سراسر کشور کمتر از پنج درصد سالن‌های ورزشی آن هم غالبا غیراستاندارد و به صورت زیرزمین و بخشی از یک انبار همچنین از مجموعه 450 ناحیه بسیج کمتر از 10 درصد سالن‌های ورزشی مناسب در شهرستان را در اختیار داشتند.

نقدی همچنین خاطرنشان کرد: از مجموعه 4 هزار و 300 حوزه بسیج محلات تا پایان سال 87 تنها 2 هزار و 876 حوزه دارای مکان بوده‌اند که در سه سال گذشته بعد از تشکیل سازمان بسیج تحول چشمگیری در این زمینه داشته‌ایم.

وی ادامه داد:‌ در سایر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و شبکه‌های اطلاع‌رسانی و امثال آن وضعیت بسیار ضعیف و غیرقابل قبولی داشتیم که در فرصت‌های دیگر همچون هفته بسیج به استحضار مردم شریف خواهد رسید و از این رو برنامه توسعه زیرساخت بسیج با عنایت ستاد کل نیرو‌های مسلح و کمک دولت و مجلس در برنامه پنج‌ ساله پنجم به طور جدی مورد استفاده قرار گرفت و با تصویب مقام معظم رهبری باب تردیدی در توسعه زیرساخت‌های بسیج مفتوح شد که امروز شاهد بهره‌برداری بخشی از آن هستیم.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول