اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

50 پایگاه بسیج در 5 سال اخیر در ملایر افتتاح شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر از افتتاح 50 پایگاه مقاومت بسیج در ملایر طی پنج سال گذشته خبر داد.

50 پایگاه بسیج در 5 سال اخیر در ملایر افتتاح شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مراد اسماعیلی عصر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی صالحین و پایگاه مقاومت بسیج شهر سامن، با استناد به سخن امام خمینی(ره)، بسیج را لشگر مخلص خدا خواند و اظهار داشت: برای سازماندهی نیروهای بسیجی و وفادار به اسلام و انقلاب نیازمند مراکز و پایگاه‌های مقاومت بسیج هستیم.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت خدمتگذار به ساخت پایگاه‌های بسیج طی سال‌های اخیر افزود: در این شهرستان طی پنج سال گذشته 50 پایگاه مقاومت بسیج افتتاح شده که بیشتر آنها در روستاها بوده و در این زمینه تلاش‌های انجام گرفته قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر  رویکرد  بسیج را تربیتی و فرهنگی خواند و گفت: پایگاه‌های بسیج برای تقابل با جنگ نرم و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر خطرهای موجود باید مجهز به سیستم سایبری و فضای مجازی باشند و  در این راستا تاکنون 80 پایگاه مجهز به سیستم اینترنتی و شبکه شباب شده‌اند.

وی اظهار داشت: ساخت سالن‌های ورزشی صالحین از 9 دی ماه سال گذشته در  کشور شروع شده که سهمیه این شهرستان سه سالن ورزشی صالحین و یک سالن 9 دی است که در حال انجام است.

اسماعیلی افزود: سالن‌های ورزشی صالحین ملایر در  شهرهای جوکار، سامن  و روستای ازناو احداث می‌‌شود و سالن ورزشی 9 دی نیز در  ملایر در حال احداث است.

وی در ادامه گفت: در سال‌ جاری 20 درصد از اعتبار تخصیص یافته برای ساخت پایگاه‌های مقاومت بسیج در ملایر دریافت شده و با 124 میلیون تومان اعتبار پایگاه مقاومت بسیج شهر سامن به  مساحت 100 متر مربع ساخته شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی صالحین در  سامن، در زمینی به مساحت 324 متر مربع ساخته و برای آن 104 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که 74 میلیون تومان آن از محل اعتبارات استانی و مابقی از اعتبارات سایر پروژه‌ها بوده است.

انتهای پیام/89013/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول