اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

بهترین بستر برای اجرای تدابیر رهبری، بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: بهترین بستر برای فراهم کردن زمینه اجرای تدابیر رهبری، بسیج است.

بهترین بستر برای اجرای تدابیر رهبری، بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پیش از ظهر امروز با حضور سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران، فرمانده سپاه ناحیه ساری در حسینیه عاشقان ساری معارفه شد.

شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم با تاکید بر اینکه کشورمان درگیر نبرد نهایی با دشمن است، بیان داشت: در تمام عرصه‌ها، دشمنان با تمام امکانات و توان وارد شدند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه در عرصه‌های اعتقادی، اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی هر روز شاهد شیطنت دشمنان نظام اسلامی هستیم، خاطر نشان کرد: از منظر برخی‌ها نبرد غیرقابل احساس و ملموس را نیز شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با حضور مردم، تبعیت از ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی می‌‌توانیم از دشمنی‌ها سالم به مقصد برسیم، تصریح کرد: در داخل کشور نیز تهدید‌های امنیتی و اقتصادی نیز یا خنثی شده است و یا به حداقل رسیده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تبعیت از ولی فقیه و اعتقاد راسخ‌تر به اسلام و انقلاب را نشانه اثرگذاری اسلام و انقلاب برشمرد و اضافه کرد: دشمنان برای گسترش روحیه ناامیدی همچنان تلاش می‌کنند.

شاهچراغی حضور و معرفی سرداران شهید طوسی، نوبخت و ....را نمونه‌ای از رشادت ایران اسلامی برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: جوانان امروز ایران اسلامی نیز از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه واقعیت نبرد امروز با دشمنان این است که نیاز به عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس داریم، تصریح کرد: این کار شدنی است مگر اینکه روحیه بسیجی همراه کار و تلاش همراه با معنویت باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اگر هر کدام از ما با روحیه بسیجی دست به تلاش و مجاهدت بزنیم و مشکلات کنونی را به گردن همدیگر نیندازیم می‌توانیم در پیشبرد امور موفق باشیم.

شاهچراغی با یادآوری نقش و مجاهدت‌های حضرت امام (ره) در انقلاب اضافه کرد: پیر جماران زمینه دفاع از دین را فراهم کرد.

وی ادامه داد: دفاع از دین سختی دارد ولی شدنی است.

این مسئول ارشد سپاه مازندران به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی نیازی به کار سازمانی ندارد.

شاهچراغی خاطر نشان کرد: بهترین بستر برای فراهم کردن زمینه اجرای تدابیر رهبری، بسیج است.

وی با تاکید بر نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بر حفظ هوشیاری نیروی انقلابی و بسیجی در زمانی که عناصر داخلی و خارجی برای ضربه ‌زدن به این مملکت بیکار نیستند، تاکید کرد.

سرهنگ عظیم وریجی فرمانده سابق سپاه ساری نیز که از امروز به جمع بازنشستگان سپاه اضافه شد و در مراسم تودیع خود سخنرانی کرد از همه همکارانش حلالیت گرفت و گفت: برای خدمت به این مرز و بوم در لباس بسیجی آماده‌ام.

سرهنگ غلامرضا شریعتی فرمانده جدید سپاه ساری نیز در مراسم معرفیش گفت: برای تحقق ارتش 20 میلیونی که وصیت مهم معمار انقلاب بوده است همه باید تلاش کنیم.

وی تضمین بقای انقلاب را به تقویت بسیج مرتبط دانست.

انتهای پیام/2296/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول