اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ولایت فقیه فتنه 88 را مهار کرد/ دبیرخانه 9 دی ماه در مازندران فعال شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام فعالیت دبیرخانه نهم دی ماه در مازندران تاکید کرد: ولایت فقیه فتنه 88 را مهار کرد.

ولایت فقیه فتنه 88 را مهار کرد/ دبیرخانه 9 دی ماه در مازندران فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت نهم دی ماه مازندران اظهار داشت: نهم دی ماه به‌عنوان پیوند عمیق ملت با مقام ولایت و رهبری در نظام اسلامی است و در این روز وفاداری عمیق مردم به آرمان‌های حقیقی و مکتوب در تاریخ ماندگار شد.

وی تصریح کرد: تبیین و ترویج پیام‌های ماندگار یوم‌الله 9 دی و آشکارسازی ابعاد حماسه این رویداد ملی دستیابی به اهداف نظام اسلامی را در پرتو تبعیت از ولایت فقیه تضمین می‌کند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر ارائه راه روشن به نسل جوان و تشریح جایگاه و نقش رهبری انقلاب در حراست از اصول و خطوط کلی حرکت انقلاب و آشکارسازی ابعاد فتنه 88 اضافه کرد: تبیین عمق استراتژیک و مردمی انقلاب به عنوان محور تولید قدرت نظام از پیام‌های روشن و صریح حماسه نهم دی ماه سال 88 است.

این مسئول خاطر نشان کرد: هیچ قدرتی در جمهوری اسلامی ایران به غیر از مقام معظم رهبری توان مقابله با فتنه سال 88 و نجات کشور از توطئه سازمان یافته آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی را نداشت.

ابراهیمی با کالبدشکافی از ابعاد فتنه سال 88 ادامه داد: در این حادثه افراد، شخصیت‌ها و جریان‌هایی که همپای رهبر فرزانه انقلاب در مسیر روشنگری، بصیرت‌دهی جامعه و افشای خیانت‌های سران فتنه حرکت کردند سرافراز و سربلند شدند.

این مسئول اعتماد عمومی مردم به مسئولان نظام اسلامی را بزرگ‌ترین سرمایه معنوی و اجتماعی انقلاب دانست و اضافه کرد: هر فردی با عملکرد و رفتار خود به این اعتماد عمومی به ویژه در آستانه انتخابات آسیب برساند گناه نابخشودنی مرتکب شده است.

معاون استاندار مازندران از فعال‌سازی دبیرخانه 9 دی در مازندران خبر داد و گفت: شناسایی ظرفیت‌های مردمی و خودجوش در حوزه‌های هنری، فضای مجازی و رسانه‌ها با رویکرد حمایت از تولیدات خودجوش انقلابی، تدوین تاریخ تحلیلی 9 دی زمینه‌سازی برای برگزاری جشنواره هنری، ادبی و نشست‌های علمی، تبیین و تحلیلی پیرامون حماسه 9 دی و انتشار ویژه‌نامه‌های مکتوب در سطح ملی و استانی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت 9 دی ماه در مازندران است.

ابراهیمی در پایان گفت: اهمیت تاریخی حماسه 9 دی ماه و فعال‌ شدن هر چه بیشتر نیروهای فکری و فرهیخته برای پاسداری از ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی ضروری است.

انتهای پیام/86004/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول