اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور سلفچگان ـ دلیجان

راننده در آتش پراید سوخت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل در محور سلفچگان ـ دلیجان راننده اتومبیل به دلیل آتش گرفتن خودرو در دم جان سپرد.

راننده در آتش پراید سوخت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان حوادث 24 ساعت گذشته در قم از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل خبر داد و اظهار کرد: این حادثه که در محور سلفچگان ـ دلیجان رخ داد منجر به آتش‌سوزی خودرو شد و متاسفانه در این سانحه راننده در دم جان باخت.

وی از دیگر حوادث شاخص این مدت را تصادف دو دستگاه پراید در بلوار کبیری عنوان کرد و ادامه داد: این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از حضور به موقع اورژانس در محل وقوع حادثه خبر داد و گفت: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مصدومان این حادثه به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از وقوع حوادث دیگری چون تصادف یک دستگاه خودروی پراید و وانت بار خبر داد و افزود: در این حادثه سه نفر به شدت مجروح شدند.

فراهانی برخورد زانتیا، پژو و پراید را از جمله حوادث شاخص روز گذشته دانست و تصریح کرد: این حادثه سه مجروح به دنبال داشت.

وی اضافه کرد: پرسنل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان این حادثه را با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل کردند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همچنین از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده خبر داد و گفت: این حادثه سه نفر مصدوم بر جای گذاشت.

انتهای پیام/78005/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول