اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

بخش غربی بندرعباس نیازمند توجه بیشتر / ساماندهی خورها بندرعباس را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه دوره تفکرات مبنی بر شمال یا جنوب و غرب یا شرق شهرها به سر رسیده است، خواستار توجه بیشتر به توسعه بخش غربی شهر بندرعباس و ساماندهی شش خور موجود در سطح شهر شد.

بخش غربی بندرعباس نیازمند توجه بیشتر / ساماندهی خورها بندرعباس را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پلاژ بانوان این شهر، با بیان اینکه شهر بندرعباس در خود ظرفیت‌های خوبی دارد، اظهار داشت: در واقع این مسئولان شهری و عمرانی هستند که باید با توجه و مدیریت درست خود ظرفیت‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

وی گفت: به عنوان نمونه خورهای بندرعباس بر اثر بی‌توجهی و عدم دیده شدن در برنامه‌ها در این سال‌ها به یک معضل شهری برای بندرعباس تبدیل شده بود که با تلاش مسئولان در حال تبدیل به یک فرصت است.

عزیزی ادامه داد: ساماندهی شش خور موجود در بندرعباس، به درستی می‌تواند بر روی سایر حوزه‌ها و بخش‌های شهری نیز تاثیر داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود: یکی از اولویت‌ها این است که در شهر بندرعباس به ظرفیت‌های موجود طبیعی به صورت عاقلانه و هوشمندانه توجه شود.

وی با بیان اینکه در این راه باید سرمایه‌ها را جذب کرد افزود: نیازهای شهر و شهروندان در حوزه عمومی است و هر چه در این حوزه سرمایه‌گذاری شود باز هم کم است.

عزیزی یادآور شد: توسعه شهر باید همواره متوازن باشد و باید این تفکرات را که شمال و جنوب شهر و یا غرب و شرق شهر به یکدیگر ارجعیت دارد را کنار گذارد چرا که در نظام اسلامی همه ظرفیت‌ها باید برای ایجاد توسعه متوازن برای تمامی آحاد جامعه به کار گرفته شود.

استاندار هرمزگان افزود: از همان روزهای اولیه مسئولیتم در هرمزگان طبق گفته مسئولان مشخص شد که غرب بندرعباس با نارسایی‌هایی روبه‌رو و در این بخش آسیب‌هایی دیده است.

وی ادامه داد: باید تلاش می‌شد که این بخش از شهر به جایگاه مطلوب خود برسد.

به گفته عزیزی، پروژه‌هایی همانند پلاژ بانوان در این بخش از شهر می‌تواند علاوه بر ایجاد تاثیرات مطلوب، زمینه توسعه ساحل غربی شهر را نیز رقم بزند.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: انتقادات سازنده، مدیران و مسئولان را در مسیر درست خدمتگزاری قرار می‌دهد و آنها را برای خدمت مهیاتر می‌کند.

وی ادامه داد: چرا شهری همانند بندرعباس با این همه ظرفیت کماکان محلی مناسب برای تفریحات دریایی خانواده‌ها ندارد که خانواده‌ها بتوانند در آن محل قایق‌سواری و تفریح کنند.

انتهای پیام/88001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول