اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هیئت مدیره انجمن عکاسان هرمزگان انتخاب شد‌

خبرگزاری فارس: نخستین انتخابات هیئت مدیره انجمن عکاسان هرمزگان و کارگاه عکاسی دیجیتال و نورپردازی در بندرعباس برگزار شد.

هیئت مدیره انجمن عکاسان هرمزگان انتخاب شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انجمن عکاسان هرمزگان که به عنوان فعال‌ترین تشکیلات در این حوزه در هرمزگان شناخته می‌شود، تاکنون چندین نمایشگاه، جشنواره و رویداد قابل توجه در رابطه با عکس در استان برگزار کرده است.

جشنواره مطرح عکس اردیبهشت هرمزگان نیز توسط همین انجمن در سال‌های اخیر برگزار و توجه عکاسان مطرح کشور را به خود جلب کرده است.

نخستین انتخابات هیئت مدیره این انجمن امروز در فرهنگ‌سرای طوبی بندرعباس برگزار و طی آن اعضا این انجمن هیئت مدیره جدید را انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش در این نشست، ابتدا حسن بردال عضو هیئت موسس انجمن گزارشی از فعالیت‌ها و اهداف و برنامه‌های انجمن ارائه کرد.

پس از آن منصور نعیمی از عکاسان پیشکسوت هرمزگان توضیحاتی پیرامون پیشینه فعالیت عکاسی در هرمزگان و فعالیت‌های گروهی از گذشته تاکنون ارائه داد.

در ادامه هیئت رئیسه جلسه شامل منصور نعیمی، عبدالمجید پاسلار و علی عسگری با دعوت از کاندیداها برای ارائه برنامه‌های خود، برگزاری انتخابات را بر عهده گرفتند.

پس از آن اعضای حاضر رأی‌های خود را در صندوق ریختند و هیئت رئیسه به شمارش آرا مشغول شد و نتایج رأی‌گیری را اعلام کرد.

از مجموع 60 رأی ریخته شده در صندوق و بر اساس رای‌های شمرده شده نتایج زیر اعلام شد: 

هیئت مدیره، اعضای اصلی: حسام‌الدین انصاریان 52 رأی، حسن بردال 52 رأی، روح‌اله بلوچی 25 رأی، کورش صداقت 24 رأی، سید علی هاشمی 19 رأی و اعضای علی‌البدل موسی بلبله 18 رأی، مجید جمشیدی 18 رأی، مهرزاد محمدی‌پور 18 رأی.

همچنین رضا فتحی‌مقدم با 32 رأی به عنوان بارزس انتخاب شد.

همچنین در حاشیه این مراسم، حسام‌الدین انصاریان عضو هیئت مدیره انجمن عکاسان هرمزگان از برگزاری کارگاه عکاسی دیجیتال و نورپردازی در بندرعباس خبر داد و گفت: این کارگاه یک روزه با همکاری شرکت نورنگار و انجمن عکاسان هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این کارگاه مبانی عکاسی دیجیتال و موارد فنی و کاربردی آن با حضور مسعود افشانی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

انصاریان یادآور شد: پس از آن با حضور داریوش محمدخانی کارگاه نورپردازی و کارگاه فنی و کاربردی گفتار نورپردازی به همراه فراخواندن مدل عکاسی برگزار خواهد شد.

به گفته وی، پس از پایان این دو کارگاه از سال‌ها کار و تلاش عبدالحمید سعیدیان عکاس پیشکسوت هرمزگان تقدیر خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه روز جمعه 24 آذر از ساعت 14 تا 20 در فرهنگ‌سرای طوبی بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/88001/ت/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول