اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

راه‌آهن میاندوآب به مهاباد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: راه‌آهن میاندوآب به مهاباد با 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

راه‌آهن میاندوآب به مهاباد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار میاندوآب، اظهار داشت: در بازدید اخیری که از مساکن مهر میاندوآب شده یک هزار و 548 واحد از آپارتمان‌هایی که به صورت انبوه در حال احداث هستند 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی آپارتمان‌های انبوه میاندوآب در بخش محوطه و راه‌های دسترسی، خاطر نشان کرد: افتتاح یک هزار و 548 واحد مسکن مهر در میاندوآب یک انقلاب در بخش مسکن این شهرستان محسوب می‌شود.

جلالی افزود: علاوه بر آپارتمان‌های انبوه آپارتمان‌های دیگری شامل خویش فرما، روستایی و... در میاندوآب در حال احداث هستند.

فرماندار میاندوآب به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از جاده سرچم اشاره کرد و گفت: در مجموع از پنج قطعه از جاده سرچم، احداث دو قطعه به پایان رسیده و با اتمام یک قطعه دیگر این جاده در قسمت میاندوآب تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به بزرگراه میاندوآب به مهاباد اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه ناامنی و مشکل جاده‌های منتهی به میاندوآب رفع می‌شود.

جلالی با بیان اینکه راه‌آهن میاندوآب به مهاباد دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است، اذعان داشت: این پروژه به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و مشکل کمبود واگن‌های قطار رفع می‌شود.

فرماندار میاندوآب با اشاره به بیمارستان فاطمیه میاندوآب به عنوان یکی از پروژه‌های مهر ماندگار در میاندوآب، متذکر شد: این بیمارستان در سه ماه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/61010/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول