اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

پروژه‌های مهر ماندگار شهربابک در حال انجام هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهربابک گفت: تمام پروژه‌های مهر ماندگار شهربابک به غیر از باند محور شهربابک ـ هرات که تعطیل شده است در حال انجام هستند.

پروژه‌های مهر ماندگار شهربابک در حال انجام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، سیف‌الله امینی‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهربابک با بیان اینکه اقدامات انجام شده از سوی مسئولان شهرستان مفید و قابل قبول است، اظهار داشت: مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم ارائه دهند و در راستای پیشرفت شهرستان در تمام زمینه‌ها فعالیت خود را دو چندان کنند.

فرماندار شهربابک رویکرد مسئولان را رویکرد خدمت‌رسانی توأم با ولایت‌مداری، مردم‌داری و قانون‌مداری دانست و افزود: مسئولان واجب است که با مردم در راستای بررسی و رفع مشکلات آنها ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان گفت: شهربابک از یک نعمت خدادادی به نام مس بهره‌مند است که می‌توانیم با راه‌اندازی معادن جدید در شهرستان معضل بیکاری را ریشه‌کن کنیم.

امینی‌زاده خاطرنشان کرد: خبرنگاران و مطبوعات نیز می‌توانند نقش مفیدی را در راستای گسترش و توسعه شهرسازی ایفا کنند.

فرماندار شهربابک اوضاع نابسامان وضعیت اقتصادی را سبب کند شدن و یا تعطیلی پروژه‌های مهر ماندگار و سایر پروژه‌های عمرانی شهرستان دانست و بیان داشت: تمام پروژه‌های مهر ماندگار به غیر از باند محور شهربابک ـ هرات که تعطیل شده است در حال انجام هستند.

وی کمبود اعتبار و سردی هوا را از دیگر عوامل کاهش روند اجرایی جاده‌سازی دانست. 

انتهای پیام/80020/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول