اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور خبر داد

اجرای 11 فاز پارس جنوبی در قالب طرح مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: 11 فاز پارس جنوبی در قالب طرح مهر ماندگار در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم در زمان مقرر آن را به اتمام برسانیم.

اجرای 11 فاز پارس جنوبی در قالب طرح مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز در نشست جمع‌بندی پروژه‌های مهر ماندگار استان بوشهر با بیان اینکه سرعت اجرای طرح‌های مهر ماندگار در استان بوشهر مشهود است، اظهار داشت: در بازدیدهایی که از پروژه‌های مهر ماندگار داشتیم اغلب پروژه‌ها مطابق برنامه پیش رفته و می‌توانیم نمره بسیار خوب به استان بوشهر و مدیران آن در ارتباط با اجرای طرح‌های مهر ماندگار بدهیم.

وی بیان کرد: پروژه‌های ملی در حوزه نفت و انرژی در بوشهر داریم که امروز و فردا آن‌ها را در محل مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و حرکت این پروژه‌ها نیز مطابق برنامه بوده و جلوتر از برنامه هستیم.

دستیار ویژه رئیس جمهور افزود: 11 فاز پارس جنوبی در قالب طرح مهر ماندگار در دستور کار داریم و تلاش می‌کنیم در زمان مقرر آن را به اتمام برسانیم.

محرابیان در ارتباط با پروژه‌های استان بوشهر غیر از بخش نفت و انرژی گفت: در بخش پروژه‌های وزارت نیرو در استان بوشهر نمره 20 می‌دهیم و به ویژه نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه که قرار بود بهمن ماه وارد مدار شود، اما در بازدید از این پروژه مشاهده کردیم دو واحد وارد مدار شده و این مایه خوشحالی بود.

وی تصریح کرد: شبکه‌های‌ آبیاری رئیسعلی دلواری و درجه یک و دو در استان بوشهر تقریبا پیشرفت 100 درصد است و نیمی از کار شبکه کلل به اتمام رسیده و مابقی آن هم 50 درصد پیشرفت دارد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در ارتباط با پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر عنوان کرد: بیمارستان بوشهر و برازجان دو طرح مشترک وزارت راه و بهداشت است که یکی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و دیگری عملیات ساختمانی آن تقریبا تمام شده است.

محرابیان اضافه کرد: قرار است در یک برنامه فشرده به زودی عملیات ساختمانی بیمارستان برازجان تکمیل و تجهیزات آن را تأمین کنیم و نام این بیمارستان را بنام شهید گنجی نام‌گذاری کنیم.

وی در مورد ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر نیز متذکر شد: این پروژه از مطالبات جدی مردم و مسئولان استان بوشهر است که قرار شده با تزریق اعتبار 5 میلیارد تومانی قبل از پایان سال به بهره‌برداری برسد.

دستیار ویژه رئیس جمهور خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اعتبارات نشان‌دهنده این است که سختی سال را پشت سرگذاشتیم و در آینده وضعیت مالی خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/66006/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول