اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا خبر داد

تکمیل رینگ ترافیکی محدوده امامزاده شاه رضا(ع) تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: شهردار شهرضا گفت: رینگ ترافیکی محدوده امامزاده شاه رضا(ع) برای ارائه خدمات رسانی بیشتر به زائران در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود مرحله نخست آن تا نوروز جاری تکمیل نهایی شود.

تکمیل رینگ ترافیکی محدوده امامزاده شاه رضا(ع) تا پایان امسال

شهریار خان‌احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری شهرضا اظهار کرد: بودجه مصوب سال گذشته در شهرضا حدود 14 میلیارد تومان و در سال جاری با توجه به اضافه شدن سازمان‌های وابسته همچون اتوبوسرانی، آتش نشانی و نوسازی و بهسازی مبلغ 24 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 40 درصد این بودجه برای هزینه‌های جاری است، افزود: 60 درصد این اعتبار برای هزینه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است که به صورت دریافت اعتبار، وام‌ها و نیز آزادسازی هزینه می‌شود.

شهردار شهرضا با تأکید به اینکه امسال سقف کار، حرکت در احیای بافت فرسوده و پروژه‌های مربوط به آن است، تصریح کرد: در حال حاضر آزاد سازی پنج خیابان را در دست اقدام داریم که چهار خیابان آن در بافت قدیم و یک خیابان در بافت جدید قرار دارد.

وی ادامه داد: تا کنون نزدیک 7 میلیارد تومان آزاد سازی در بخشی از خیابان‌ها داشته‌ایم که بقیه نیز تا پایان سال کامل می‌شود.

خان‌احمدی یکی از مشکلات شهرداری در بافت قدیم را معابر تعبیه نشده برای حجم خودروهای در حال تردد عنوان کرد و گفت: 85 هزار خودرو روزانه در شهرضا تردد می‌کنند.

وی همچنین به ساخت چند پروژه پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی در شهرضا خبر داد و افزود: در حال حاضر با ابلاغ وزارت کشور مبنی بر مشارکت با واحدهای سرمایه گذاری وارد عمل شدیم و با سه سرمایه‌گذار در حال عقد قرارداد پارکینگ در محل باغ ملی شهرضا هستیم.

شهردار شهرضا با اشاره به اینکه حدود 4 هزار متر مربع پارکینگ در مهم‌ترین نقطه شهر در نظر گرفته شده است، از احداث پارکینگ طبقاتی در میدان تاسوعای شهرضا خبر داد.

وی یکی دیگر از اقدامات شهرداری را رفع مشکل حمل و نقل درون شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی همچون سالن مدیریت بحران عنوان کرد.

خان‌احمدی اضافه کرد: ایستگاه شماره سه آتش نشانی در مجموعه سروستان نیز یکی از پروژه‌های مهم شهرداری شهرضا است.

وی گفت: امسال رینگ ترافیکی امامزاده شاه رضا را در برنامه کاری خود داریم که امید می‌رود فاز نخست آن برای خدمات رسانی بیشتر مسافران و عبور و مرور راحت‌تر تا نوروز سال آینده به اتمام برسد.

وی همچنین از انتقال شرکت‌های مسافربری شهرستان شهرضا به محل پایانه شرق این شهر خبر داد و گفت: مصوبه این شرکت‌های مسافربری در شورای ترافیک استان تصویب شد که در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول