اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین اعلام کرد

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از ترافیک نیمه‌سنگین در طول محورهای این استان خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، کیومرث فرجی اظهار داشت: با توجه به آلودگی هوا و اعلام تعطیلی مدارس و ادارات در برخی از استان‌های کشور، از روز گذشته شاهد افزایش ترافیک خودروها در محورهای استان قزوین هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون محورهای کرج به قزوین، قزوین به رشت، قزوین به زنجان و بویین زهرا به ساوه از ترافیک نیمه‌سنگین خودروهای عبوری برخوردار است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با توجه به احتمال بارش برف در گردنه‌های استان در روزهای آینده، به رانندگان توصیه می‌شود ضمن بازدید فنی خودروهای خود قبل از سفر، تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

فرجی یادآور شد: مأموران پلیس راه در وضعیت عادی نیز از حرکت خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ باشند در طول محورهای این استان جلوگیری می‌کنند.

این مسئول با اشاره به ادامه وضعیت ترافیکی در محورهای استان قزوین در امروز، افزود: مأموران راهدار با استقرار در 23 راهدارخانه استان قزوین به همراه 24 تیم گشت سیار آماده ارائه خدمات و راهنمایی به مسافران و رانندگان است.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین تأکید کرد: از رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از جاده‌های استان قزوین را دارند می‌خواهیم در طول مسیر حرکت خود به توصیه‌های مأموران راهدار و پلیس راه عمل کرده و در صورت بروز هر حادثه مراتب را به پایگاه‌های ثابت و سیار اطلاع دهند.

مدارس و ادارات استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان، البرز و کلان شهر مشهد روز چهارشنبه به دلیل شرایط آلودگی هوا تعطیل اعلام شده و مناطق شمالی کشور از جمله مقصدهای مردم برای خروج از استان‌های یاد شده است.

انتهای پیام/77002/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول