اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

ترافیک نیمه‌سنگین در ‌محور هراز‌/ هوای مطبوع و خوش در شمال کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز از تهران به سمت آمل نیمه‌سنگین است.

ترافیک نیمه‌سنگین در ‌محور هراز‌/ هوای مطبوع و خوش در شمال کشور

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز از تهران به سمت آمل نیمه سنگین است.

وی افزود: با توجه به تعمیرات محور هراز در ورودی و خروجی تونل‌ها و چهار خطه کردن مسیر، ‌روزهای گذشته تردد در این جاده شریانی ممنوع بوده اما روز گذشته این جاده بازگشایی شد.

نوری‌پور با بیان اینکه مسافران و گردشگران از پایتخت کشور به سوی استان‌های شمالی در حرکت هستند، اذعان داشت: شب گذشته نیز تردد نیمه‌سنگینی را در این محور شاهد بودیم که در برخی موارد در منطقه گزنگ، ورودی شهر آمل و منطقه چلاو ترافیک رو به سنگینی می‌رفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی منطقه لاریجان تصریح کرد: با توجه به تعطیلات تهران به دلیل آلودگی هوا که از روز گذشته آغاز شده و تداوم آن با تعطیلات پایان هفته است، ‌فرصت مناسبی برای مسافران شمال کشور ایجاد کرده تا از هوای مطبوع و خوش این مناطق استفاده کنند.

نوری‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون هوای بخش لاریجان ابری است، گفت: با توجه به ممنوعیت عبور ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها که تا 12 امشب ادامه دارد تردد خودروها روان‌تر از گذشته است.

وی در پایان از مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند خواست تا با رعایت حق تقدم، مقررات راهنمایی و رانندگی و گوش سپردن به اوامر ماموران راهداری، پلیس راه و نیروهای انتظامی سفر خوب و خوشی را برای خانواده خود و دیگر مسافران رقم بزنند.

انتهای پیام/86012/ر‌/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول