اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نوآوران شهید فهمیده کرمان:

ایران در برابر فناوری‌های تهاجمی قدرتمند شده است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نوآوران و همکاری‌های علمی شهید فهمیده کرمان گفت: ایران در برابر فناوری‌های مدرن و فوق مدرن تهاجمی نظام‌های سلطه‌گر قدرتمند شده ‌است و می‌توانیم، موضع‌گیری و عرض اندام کنیم و آنها را شکست دهیم.

ایران در برابر فناوری‌های تهاجمی قدرتمند شده است

 مهدی گنجوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: موفقیت ایران در دنیا استثنایی است و در هر کجا که نام کشور ما برده می‌شود، مردم توجه می‌کنند و پیگیر موضوعات مرتبط با ایران هستند.

وی تصریح کرد: ما از نظر قدرت و اقتدار ملی به سطحی رسیده‌ایم که به عنوان جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارای شان و منزلت بسیاری هستیم و نگاه‌های مثبت و ویژه‌ای به ایران وجود دارد.

گنجوی بیان داشت: اگر در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا برای نفت و تمدن ایران به این کشور توجه می‌کرد، اما پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علاوه بر این ویژگی‌ها ایران را با نام بلند انقلاب اسلامی می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران منزوی و عقب‌مانده نیست، اذعان داشت: اقتدار ایران نشات گرفته از قدرت و توانمندی دین مبین اسلام و مذهب تشیع است.

گنجوی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به راحتی و یا بر اثر رویدادهای طبیعی به دست نیامده است، افزود: توانمندی امروز ایران بر اثر رشادت‌ها، بزرگ‌منشی‌ها و شهامت‌های شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به عنوان قدرتمندترین جوانان ایرانی به وجود آمده است.

وی اذعان داشت: اقتدار ایران با ایجاد فرهنگ شهادت و شهامت در دوران دفاع مقدس ایجاد شده است و جوانان و نسل‌های بعدی نیز با تاسی از رشادت و بزرگمردی شهدا این راه را ادامه دادند.

گنجوی با اشاره به توانمندی‌های ایران در عرصه‌های علمی و فناوری و پیشرفت‌های فنی و صنعتی بیان کرد: نسل بعد از دوران دفاع مقدس توانستند با زیرکی خلاءهای دفاعی دوران دفاع مقدس را برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران امروز در عرصه دفاعی به مرحله‌ای رسیده است که تمام نظام‌های اقتدارگرا و سلطه‌گر در برابر ما موضع می‌گیرند و باید خاکریز تشکیل دهند.

گنجوی تصریح کرد: دیگر هیچ نظامی نمی‌تواند با اقتدار تسلیحاتی خود ایران را تهدید کند، زیرا ما در برابر تمام فناوری‌های مدرن و فوق مدرن تهاجمی قدرتمند شده‌ایم و می‌توانیم موضع‌گیری و عرض اندام کنیم و آنها را شکست دهیم.

وی عنوان کرد: تمام نظام‌ها این قدرت و توانمندی دفاعی ایران را حس می‌کنند و حتی ارتش‌های بزرگ دنیا در برابر این پیشرفت‌ها سر تعظیم فرود می‌آورند و تمام این دستاوردها از برکت خون شهدای گرانقدر است.

انتهای پیام/80019/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول