اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

رزمایش‌های نظامی نشان دهنده اقتدار دفاعی ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: برگزاری رزمایش‌های مختلف نظامی از سوی نیروهای مسلح کشور نشان دهنده اقتدار دفاعی ایران اسلامی است.

رزمایش‌های نظامی نشان دهنده اقتدار دفاعی ایران است

فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در دنیای امروز استقلال، ثبات و امنیت هر جامعه‌ای رابطه مستقیم با توانمندی‌های دفاعی آن کشور دارد.

وی تصریح کرد: در نظم ناعادلانه حاکم بر دنیای امروز، هر کشوری که توان دفاع از مرزها،‌ آب و خاک و شهروندان خود را نداشته باشد،‌ زیر فشار کشورهای زورگو و استکباری خرد شده و نمی‌تواند استقلال خود را حفظ کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین برای ایجاد ثبات و امنیت در هر جامعه‌ای، مردم آن باید ابتدا به تجهیز دفاعی خود پرداخته تا بیگانگان فکر تجاوز به این کشور را نداشته باشند.

*اقتدار دفاعی به معنی جنگ‌طلبی و جنگ‌افروزی نیست

آلیا با تاکید بر اینکه توانمندی‌های دفاعی یک کشور هرگز به معنی حمایت از جنگ و جنگ طلبی نیست، گفت: اینکه حاکمیت و مردم یک کشور برای تجاوز به دیگران ارتش تشکل دهند،‌ با اینکه یک ملت برای دفاع از خود تلاش می‌کند، تفاوت‌های بسیاری وجود دارد.

وی افزود: بنابراین هرگز داشتن توانمندی‌های دفاعی به معنی جنگ‌طلبی نیست و بر این اساس حفظ ثبات و آرامش نیازمند بهره‌مندی از نیروی دفاعی مقتدر است.

این نماینده مجلس با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مختلف توسط نیروهای مسلح کشورمان از جمله رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 که هم‌اکنون در حال برگزاری است، گفت: با توجه به اینکه دشمنان خارجی ایران اسلامی به طور مداوم به ما چنگ و دندان نشان می‌دهند، برگزاری اینگونه رزمایش‌ها از چند جنبه دارای اهمیت و ضروری است.

به گفته آلیا برگزاری رزمایش‌های نظامی موفق از یکسو موجب ارتقای آمادگی نظامیان شده و از سوی دیگر اقتدار دفاعی ما را به دنیا نشان می‌دهد.

وی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح کشورمان هر لحظه آماده دفاع از ایران اسلامی هستند و این اقتدار موجب شده که احدی به خود اجازه تعرض به ایران را ندهد.

انتهای پیام/64001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول