اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

نگرش و ارزش‌های اسلامی باید در خانواده‌ها احیا شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای متعالی شدن خانواده باید نگرش و ارزش‌های اسلامی باید در خانواده‌ها احیا شود

نگرش و ارزش‌های اسلامی باید در خانواده‌ها احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرزانه نیکو برش صبح امروز در جمع بانوان خراسان‌جنوبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: بانوی فرهیخته فردی است که نسبت به مسائل فرهنگی اجتماعی و دینی خودش حساس و فعالیت خود را در بهبود وضعیت جامعه و خانواده به کار می‌گیرد.

وی با توجه به اهداف کمی و کیفی این نهاد افزود: احیاء و بازتولید نگرش ارزشی اسلام و ارائه الگو از هویت زن مسلمان، شناسایی، رصد و اولویت‌دهی به آسیب‌ها و نیاز‌های فرهنگی و دینی بانوان خراسان‌جنوبی از اهداف کیفی نهاد خانواده است.

رئیس گروه برنامه‌ریزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، زمینه‌سازی برای هدایت و اثر بخشی بانوان فرهیخته، تدبیر سیمای حضور اجتماعی زنان در حجاب و عفاف را از دیگر اهداف کیفی این نهاد برشمرد.

نیکو‌برش تصریح کرد: شناسایی، معرفی و تبادل با 30 تا 50 نفر از بانوان فرهیخته در عرصه فرهنگی و دینی، اولویت‌دهی برنامه‌ای و هم‌اندیشی مشورتی بر اساس کار گروه آسیب‌های اجتماعی‌فرهنگی و دینی استان، حمایت از ایده‌ها و تولیدات فکری و فرهنگی فاخر امور بانوان و بهره‌گیری و بهبود توانمندی‌های فرهنگی و تبلیغی بانوان فرهیخته و فعال عرصه دینی و فرهنگی از اهداف کمی این نهاد است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهار کرد: خراسان‌جنوبی با وجود محرومیت‌هایش دارای فرهنگ و اصالت غنی است.

معصومه‌ سادات جلیلی ادامه داد: خراسان‌جنوبی دارای نیروی انسانی سالم و صالح است که هدف اصلی سازمان تعلیم و شناسایی آسیب‌ها و و ارائه راهکار برای کم‌کردن ناهنجاری‌ها است.

وی گفت: 58 جلسه تخصصی، سه جلسه نظرسنجی مدیران استانی در کار گروه آموزش انجام شده است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی افزود: سندی پیرامون آمار بانوان، فعالیت‌هایشان و آسیب‌های آنها در سطح استان در 568 روستا تنظیم شد که از سال 88 با فعالیت بانوان فرهیخته دینی پایه‌ریزی شده و همه آسیب‌شناسی‌ها را در این سند آورده‌اند.

انتهای پیام/690013/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول