اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات خراسان‌جنوبی:

زندگی به سبک غربی بنیان خانواده را ضعیف می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات خراسان‌جنوبی گفت: زندگی به سبک و روش غربی که به آسایش و رفاه اهمیت می‌دهد و غفلت از آرامش و سعادت دارد در جوامع اسلامی بنیان خانواده را ضعیف می‌کند.

زندگی به سبک غربی بنیان خانواده را ضعیف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان در جمع بانوان خراسان‌جنوبی با توجه به مسئولیت بانوان در راستای مشکلات و آسیب‌های جامعه، اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی هم‌اکنون به سبک غربی رو پیدا کرده و از فلسفه غلط هگل در دانشگاه‌ها و جامعه تاثیر می‌پذیرد که از بارزترین توهینات، ساختن مسجد برای هم‌جنس‌بازان در غرب است که با توجه به اهمیت موضوع باید یک جریان فرهنگی صحیح و سالم نبض حرکت بانوان فرهیخته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تحقیقات و ثبت سند توسط بانوان فرهیخته سبک زندگی نوشتنی نیست، بلکه آموختنی است.

مدیرکل تبلیغات خراسان‌جنوبی، از جمله وظایف مسئولان در جامعه و بانوان فرهیخته به عنوان نهاد اصلی خانواده را برطرف کردن نیازهای مشروع در جامعه دانست.

لطفیان، اندیشیدن و راهکارهای مهم برای برآورده کردن نیاز انسان به آرامش و آسایش را انتقال راهکارهای سعادت و سعادتمندی جامعه توسط بانوان در اندیشه خانواده‌ها برشمرد.

وی تصریح کرد: برداشت‌های مقطعی و غلط از احادیث و روایات ائمه(ع) سبب گره‌های کوری در زندگی و جامعه شده است که وظیفه بانوان اندیشه و بحث در راستای سبک درست زندگی است.

مدیرکل تبلیغات خراسان‌جنوبی افزود: آنچه از بانوان در جامعه انتظار می‌رود کار اجرایی نیست، نسخه معنوی سبک زندگی با نگاه انقلاب اسلامی در خانواده‌ها است.

لطفیان گفت: یکی از مسائل مهم جامعه از بین رفتن ریشه‌ها است که این بخش محتاج یک طوفان عظیم فکری است که از بانوان فرهیخته انتظار می‌رود که راهکارهای مهمی در این راستا ارائه دهند.

انتهای پیام/690013/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول