اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

روشنایی خانه‌هایی که در تاریکی اتوبان خاموش می‌شود

خبرگزاری فارس: بر اثر وقوع دو تصادف در محور نیمه تمام گهرباران در محدوده روستای اسلام‌آباد شهرستان میاندرود در چند روز گذشته دو عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

روشنایی خانه‌هایی که در تاریکی اتوبان خاموش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، همانطور که در سلسله گزارش‌های اخیر در مورد بلاتکلیفی اتوبان گهرباران گزارش‌های متعددی توسط خبرگزاری فارس منتشر شده بود، نقایص این جاده مهم و پرتردد در مازندران همچنان ادامه دارد.

* مرگ 2 عابر در 20 روز

بر همین اساس شب گذشته برای دومین بار در 20 روز اخیر و برخورد یک دستگاه اتومبیل با یک جوان به نام ایرج، منجر به فوت وی شد و در این باره گفته شده است که به دلیل تاریکی منطقه چندین اتومبیل دیگر نیز از روی این جوان عبور کرده‌اند.

همچنین در کمتر از 20 روز گذشته نیز یک فقره تصادف منجر به فوت دیگر نیز در همین نقطه اتفاق افتاد که در آن حادثه یک پیرمرد پس از برخورد با یک اتومبیل جان خود را از دست داد اما نکته مهم در این باره نیز عبور چندین اتومبیل دیگر از روی جسد وی بوده است که در نتیجه به گفته شاهدان، شناسایی متوفی توسط خانواده‌اش به سختی میسر شده بود که سرعت زیاد تردد اتومبیل‌ها در این محور در کنار تاریکی اتوبان منجر به این حادثه شده است.

* کم توجهی به محور پرتردد

هر چند در باب پرتردد بودن و اهمیت این محور به دلیل وجود مراکز مهمی مانند فرودگاه بین‌المللی مرکز استان، شرکت‌های بزرگی چون زراعی دشت‌ناز، مهد شت، نیروگاه شهید سیلیمی، بندر امیرآباد همچنین نقاط ساحلی و ده‌ها روستای بزرگ و کوچک در این محور سخن‌ها گفته شده است، اما نکته اساسی در این‌باره این است که با توجه به دستور صریح وزیر راه و شهرسازی و تخصیص اعتبار 12 میلیارد ریالی در کارگروه توسعه مسکن استان برای تجهیز و تکمیل فاز نخست این اتوبان چگونه است که پس از آن هیچ اقدامی در این جهت صورت نگرفته است و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

  انتهای پیام/86023/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول