اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفت نفر مصدوم شدند

تصادف زنجیره‌ای 3 دستگاه خودرو در محور سلفچگان

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: سه دستگاه خودروی سواری در محور سلفچگان به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه منجر به زخمی و مجروح شدن هفت نفر شد.

تصادف زنجیره‌ای 3 دستگاه خودرو در محور سلفچگان

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث شاخص هفته گذشته اظهار کرد: در این مدت شاهد حوادث ناگوار گوناگونی مانند سوختگی، سقوط از ارتفاع، تصادفات خودرو و موتورسیکلت بودیم که در تمام این حوادث امداد‌رسانان اورژانس 115 نقش بسیار پررنگی در نجات حادثه‌دیدگان داشتند.

وی از جمله حوادث این مدت را سقوط یک کارگر ساختمانی در چاه ذکر و تصریح کرد: این حادثه که در خیابان 15 خرداد رخ داد شخص حادثه دیده با وجود حضور به موقع امدادرسانان اورژانس 115 به دلیل شدت آسیب‌های وارده در دم فوت کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با مینی‌بوس را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و گفت: این حادثه که در بلوار امام علی(ع) رخ داد موجب فوت راننده جوان موتورسیکلت شد.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در اتوبان قم- تهران خبر داد و گفت: در این حادثه چهار نفر مجروح شدند که با حضور امدادرسانان مرکز فوریت‌های پزشکی پس از درمان اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی از دیگر حوادث این مدت را تصادف دو دستگاه کامیون عنوان کرد و گفت: این حادثه که در جاده قم – گرمسار رخ داد چهار مجروح برجای گذاشت.

وی افزود: در محور سلفچگان –دلیجان نیز دو دستگاه کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه سه نفر به شدت مجروح شدند که برای درمان به بیمارستان‌های سطح شهر انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به وقوع یک حادثه سوختگی در بلوار معصومیه اشاره کرد و ابراز داشت: در این حادثه سه نفر به شدت مصدوم شدند که برای درمان همراه با تیم امداد‌رسانی اورژانس 115 با آمبولانس به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

وی حادثه دیگر این مدت را تصادف سه دستگاه خودروی سواری در محور سلفچگان ذکر و تصریح کرد: هفت مصدوم این حادثه با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.

فراهانی از سقوط یک دستگاه آسانسور در خیابان صفاییه خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه نفر به شدت مجروح شدند که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/78005/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول