اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محور ریگان ـ چابهار باز هم قربانی گرفت

3 کشته و زخمی بر اثر برخورد پراید با پل / 14 کشته بر اثر تصادف در یک ماه

خبرگزاری فارس: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با پل در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

3 کشته و زخمی بر اثر برخورد پراید با پل / 14 کشته بر اثر تصادف در یک ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، جمعه شب برخورد یک دستگاه خودروی پراید با پل در محور ترانزیتی ریگان ـ چابهار موجب کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد.

این تصادف در ورودی شهرستان ریگان از سمت ایرانشهر رخ داد و بر اثر سرعت زیاد و خواب‌آلودگی راننده این خودرو به پل برخورد و یکی از سرنشینان در دم جان خود را از دست داد.

محمد برزنگ فرماندار ریگان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه این محور یکی از پرترددترین محورهای استان کرمان است و همه روزه شاهد تصادفات ناگواری در این محور هستیم نیاز به راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه است.

وی خاطرنشان کرد: طی یک ماه گذشته 14 نفر بر اثر تصادفات در شهرستان ریگان جان خود را از دست داده‌اند که این امر سیر صعودی در این شهرستان دارد و آن را تبدیل به قتلگاه کرده است.

فرماندار ریگان افزود: برای راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه در این شهرستان دو نقطه در نظر گرفته شده بود که یکی از این نقاط در سه‌راهی گنبکی و یک نقطه در سه‌راهی ناصریه بود، اما به دلایل نامعلومی این پاسگاه جابه‌جا و بر آمار تلفات افزوده شد.

برزنگ خواستار راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه در این شهرستان شد و تصریح کرد: در صورت تکرار چنین حوادث ناگواری این شهرستان رکورددار آمار تصادفات کشوری می‌شود.

انتهای پیام/80014/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول