اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار تأکید کرد

تسریع در روند احداث پروژه‌های ورزشی در شهریار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار بر تسریع در روند پروژه‌های ورزشی در این شهرستان تأکید کرد.

تسریع در روند احداث پروژه‌های ورزشی در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، احمد عبدالوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: توسعه امور ورزشی و افزایش پروژه‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

عبدالوند ادامه داد: با توسعه طرح‌های ورزشی می‌توانیم فعالیت‌های ورزشی جوانان در این شهرستان را گسترش داده و آنان را به سمت حرکات ورزشی سوق دهیم.

این مسئول با بیان اینکه باید سالن‌های ورزشی در این شهرستان را توسعه داده و امکانات ورزشی را نیز افزایش دهیم افزود: در شهرستان شهریار استعدادهای ورزشی بسیار زیادی وجود دارد، لذا باید با ارائه امکانات ورزشی این استعدادها پرورش داده شود.

وی گفت: با توجه به کمبود برخی از امکانات ورزشی در این شهرستان اما در بخش ورزش شاهد فعالیت‌های بسیار زیاد و کسب مقام‌های مختلف هستیم که این نشان‌دهنده علاقه‌مندی جوانان این شهرستان به ورزش است.

* توسعه طرح‌های ورزشی در شهر اندیشه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه طرح‌های ورزشی در شهر اندیشه تأکید کرد و یادآور شد: جوانان این منطقه از کمترین امکانات ورزشی برخوردار بوده و برای فعالیت‌های ورزشی با مشکلاتی رو به‌رو هستند.

عبدالوند تصریح کرد: در این راستا ارائه طرح‌های ورزشی و اختصاص اعتبارات برای اجرای این طرح‌ها در این شهر امری ضروری به شمار می‌رود.

وی گفت: شهر اندیشه نیز دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیار زیاد ورزشی است که می‌طلبد مسئولان برای پرورش این استعدادها اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول انجام ورزش‌های همگانی در بوستان‌ها و پارک‌های این شهرستان را مهم خواند و ادامه داد: توجه به امر ورزش، گامی مثبت در عرصه سلامتی، تندرستی، شادکامی و مدیریت بهینه در زندگی و فعالیت‌های روزانه می‌باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های اساسی روند پیشرفت پروژه‌های ورزشی در شهر اندیشه نیز تسریع شود.

به گفته وی بهره‌برداری از ورزشگاه ایثار، مجموعه ورزشی ولایت و زمین‌های چمن در سطح شهر اندیشه می‌تواند نقش بسیار مهمی را در توسعه ورزش در این منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/2302/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول