اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم بید:

نانوایان خرمبید سلامت‌سنجی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بید گفت: بر کیفیت آرد مصرفی و ادوات فنی نانوایی و صحت و سلامت افراد مشغول به کار در این واحدها نظارت و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

نانوایان خرمبید سلامت‌سنجی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، داود ایوبی در بازدید از نانوایی‌های صفاشهر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و ارائه نان با کیفیت به مردم، نظارت جدی بر عملکرد نانوایی‌ها در دستور کار مدیریت این شهرستان قرار دارد.

فرماندار خرم بید افزود: در این بازدیدها بر کیفیت آرد مصرفی و ادوات فنی نانوایی و صحت و سلامت افراد مشغول به کار در این واحدها نظارت و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت نان در این شهرستان تاکنون چند نانوایی بر اساس رای تعزیرات حکومتی  پلمب و یا جریمه نقدی شده‌اند که پس از برطرف شدن مشکلات و تخلفات فک پلمب شده و به طور مجدد شروع به کار کرده‌اند.

رئیس شورای اداری خرم بید از کیفیت نان در این شهرستان ابراز رضایت کرد و گفت: بعد از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و نظارت مستمر بر نانوایی‌ها کیفیت نان رضایت‌بخش بوده و با تعامل خوب خبازان این کیفیت دو چندان می‌شود.

ایوبی مشتری‌مداری را اساس کسب و کار دانست و ابراز داشت: تمام نانوایی‌داران باید با توجه به نیاز و خواسته و ذائقه مردم برنامه کاری خود را تنظیم کنند و با بالا بردن کیفیت نان، رضایت مشتری و رونق کار خود را به دست آورند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول