اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

دوگانه‌سوز شدن 70 درصد بیمارستان‌ها و نانوایی‌های آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 70 درصد از بیمارستان‌ها و نانوایی‌های شهرستان آمل دوگانه‌سوز شده است.

دوگانه‌سوز شدن 70 درصد بیمارستان‌ها و نانوایی‌های آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در نشست بررسی مشکلات گازرسانی به این شهرستان با اشاره به اینکه نگرانی‌هایی در زمینه تامین گاز از سوی کشور ترکمنستان وجود دارد، افزود: برای آمادگی در برابر این مشکل، دوگانه‌سوز کردن صنایع غیرخانگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه قریب به 70 درصد بخش‌های بیمارستانی، صنعتی و نانوایی‌های شهرستان آمل دوگانه‌سوز شده‌اند، اظهار داشت: در بخش کشاورزی نیز حدود 30 درصد از بخش‌های مورد لزوم دوگانه‌سوز شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش و بیمارستان‌ها برای بهره‌مندی از سیستم دوگانه‌سوز آمادگی کامل دارند، اظهار داشت: برای حفظ فشار گاز خانگی دوگانه‌سوز کردن در دستور کار قرار دارد.

اکبرزاده با بیان اینکه آمل با قرار داشتن در انتهای خط انتقال گاز در معرض تهدید کاهش فشار قرار دارد، بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی خط تغذیه خطوط گاز آمل این نگرانی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه آمل آمادگی لازم برای برای رفع مشکلات گازرسانی به روستاهای این منطقه را دارد، افزود: این موضوع در اولویت نخست شهرستان قرار دارد.

اکبرزاده با اعلام اینکه برای پروژه‌های گازرسانی به آمل نیمه فعال است که باید برای راه‌اندازی مجدد آن اقداماتی صورت گیرد گفت: به مردم روستاها قول دادیم تا پایان سال مالی 92 گازرسانی به این روستاها را به اتمام برسانیم.

اکبرزاده با اشاره به اینکه تا زمانی که کشاورزان وارد زمین‌هایشان نشده‌اند باید گازرسانی در این مناطق به پایان برسد، افزود: خط تغذیه گاز آمل از سرخرود و تقویت گاز آمل از طریق بابل باید بدون مشکل خاصی به اتمام برسد.

انتهای‌پیام86001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول