اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سقز خبر داد

اجرای 50 پروژه عمرانی در سقز

خبرگزاری فارس: شهردار سقز از در دست اجرا بودن 50 پروژه بزرگ و کوچک شهری با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

اجرای 50 پروژه عمرانی در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، عثمان رحیمی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح شهر سقز  که با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان صورت گرفت اظهار کرد: شهرداری با همدلی اعضای شورای اسلامی در چند سال اخیر اقدامات گسترده‌ای را در شهر سقز آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 50 پروژه بزرگ و کوچک شهری با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در این شهر حال انجام است.

رحیمی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بزرگ شهری در دست اجرای سقز پل ارتباطی پیاده‌برروی رودخانه چم سقز با پیشرفت فیزیکی 70 درصد است که پارک 29 گولان، شهرک دانشگاه و قسمتی از شهرک شریف‌آباد را به مرکز شهر پیوند می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر اعتبارات یاد شده، 110 میلیارد ریال به صورت ویژه از سوی استانداری کردستان برای خدمات بیشتر به مردم سقز اختصاص یافت که جای تقدیر دارد.

نادر فخری فرماندار شهرستان سقز نیز با بیان اینکه این شهرستان با توجه به قدمت و موقعیت خاص جغرافیایی آن از لحاظ مختلف دارای توانمندیهای زیادی است، اذعان داشت:در سالهای اخیر توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری کارهای بسیار زیادی به انجام رسیده است.

وی افزود: شهرداری یکی از اداراتی است که بخش زیادی از عمران شهر را برعهده دارد که به حق شهرداری سقز در زمینه عمران شهری تحولات زیادی را بوجود آورده است.

فرماندار شهرستان سقز نیز در این بازدید ضمن تقدیر از استاندار کردستان برای تخصیص اعتبارات ویژه به بحث عمران شهر سقز در سال‌جاری از شهرداری خواست با تلاش مضاعف در راستای خدمت هر چه بیشتر به مردم قدر شناس سقز تلاش کند.

نادر فخری خدمت به مردم را جدای از وظیفه اداری توفیقی الهی دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان سقز در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب در محرومیت کامل نگه‌ داشته شده بود که خوشبختانه به دلیل توجه ویژه این نظام الهی به مناطق محروم شاهد رشد و توسعه خوب این شهرستان در حوزه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/79010/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول