اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آشتیان خبر داد

کمک 670 میلیون ریالی حامیان به ایتام آشتیان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آشتیان گفت: حامیان کمیته امداد آشتیان در هشت ماهه امسال ‌مبلغ 670 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

کمک 670 میلیون ریالی حامیان به ایتام آشتیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، محمدرضا بهمنی اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب کمک‌های نقدی و جنسی به این ایتام پرداخت شده است.

وی حمایت از ایتام و حامی یابی برای آنها را از اقدامات خوب این نهاد عنوان و تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با حامی یابی و کمک به ایتام تحت حمایت در تامین نیازهای آنها کوشیده و در این مورد بسیار موفق عمل کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آشتیان ضمن تشکر از خیرین و حامیان این نهاد بیان کرد: کمیته امداد این شهرستان با همکاری خیرین و نیکوکاران آماده خدمت رسانی و کمک به اقشار کم بهره و مستمند جامعه است.

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی همچنین از ایجاد 21 فرصت شغلی در ماه گذشته در خمین خبر داد.

بر اساس این گزارش داود روشنی گفت: این میزان اشتغال در رشته‌های صنایع دستی، کشاورزی، بازرگانی و کاریابی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

وی 19 مورد از این مشاغل را مربوط به صنایع دستی برشمرد و افزود: صنایع دستی و  فعالیت در این زمینه  به دلیل ارزان و در دسترس بودن مواد اولیه می‌تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال مناسب و پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت باشد.

وی اولویت اصلی امداد را  خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت دانست و تصریح کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان و خانواده‌های تحت حمایت گام‌های موثری در پیشبرد جامعه به سمت فعالیت و سازندگی و کاهش وابستگی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول