اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

95 روز طرح زمستانی با مراقبت دلسوزانه

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: در مدت 95 روز نیروهای امدادی، پلیس، راه و شهرسازی و اورژانس توانشان را به کار گرفتند تا زمستان کم‌خطر و کم حادثه‌ای را در ترددها و عبور و مرورها شاهد باشیم.

95 روز طرح زمستانی با مراقبت دلسوزانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در مراسم نمادین آغاز طرح زمستانی پلیس راه و گروه‌های امدادی و یاری‌رسان جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار داشت: آنچه که در این طرح مورد تاکید قرار گرفته است اینکه باید با آمادگی نیروها و هوشمندی آنها تصادفات و تلفات به حداقل رسیده و ایمنی روزافزونی را در مناطق مختلف شاهد باشیم.

وی برقراری امنیت جانی و مالی عموم مردم به ویژه مسافران و رانندگان را در اجرای این طرح یک اصل و ضرورت انکارناپذیر توصیف کرد و افزود: طرح زمستانی پلیس راه با همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط به ویژه هلال‌احمر، راه و شهرسازی، اورژانس، امداد خودرو و سایر مجموعه‌ها از امروز تا 25 اسفندماه ادامه می‌یابد.

کریم‌خانی هدف از اجرای این طرح را افزایش انضباط ترافیکی جاده‌ها، ایمنی مسیرها، ارتقای شاخص‌ها در این زمینه و همچنین کاهش تلفات در حوادث و سوانح رانندگی اعلام کرد و ادامه داد: نیروهای ما در ماه‌های اخیر با شرکت در مانورها و برنامه‌های حفظ آمادگی و آموزشی سعی کردند توانشان را به رخ کشیده و بیش از گذشته در کمال امنیت و آرامش برای رسیدن به اهداف سیاست‌گذاری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: آمادگی پلیس سبب می‌شود تا متخلفان و مجرمان نتوانند در حاشیه امنیت قرار گیرند چرا که پلیس با تمام توان به صحنه آمده است تا بتواند بیش از گذشته خلأهای احتمالی را برطرف کند.

وی به کاهش 15 تا 20 درصدی تصادفات منجر به فوت و همچنین کاهش چشمگیر تصادفات خسارتی در جاده‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: آنچه که در این بین یک ضرورت غیر قابل انکار است اینکه پلیس با همراهی سایر دستگاه‌ها حضورش را گسترش داده و نصب دوربین‌های سرعت‌سنج و ثبت تخلفات در جاده‌ها سبب شده تا جرایم و برخی ناهنجاری‌های رانندگی به حداقل برسد.

پلیس پیام‌آور امنیت و انضباط اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در سخنانی گفت: پلیس و حضور مقتدر این نیرو در تمام صحنه‌ها پیام‌آور نظم و انضباط و امنیت پایدار است.

عباس دستباز با یادآوری اینکه هماهنگی دستگاه‌های مختلف در اجرای طرح زمستانی می‌تواند به مفید و موفق بودن این طرح کمک کند، افزود: شایسته است بیش از هر زمان دیگر توان پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به قدری ارتقا یابد تا با کمترین آسیب، زمستانی خاطره‌انگیز را سپری کنیم.

وی به تمام رانندگان و مسافرانی که قصد سفر در زمستان را دارند، توصیه کرد تمام امکانات و تجهیزات ایمنی و توصیه شده از سوی مأموران پلیس را با خود به همراه داشته باشند و پیش از آغاز سفر از طریق سامانه اطلاعاتی راه‌های کشور در جریان وضعیت جوی مناطق مختلف و مسیرهای ترددی قرار گیرند.

انتهای پیام/62004/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول