اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

پوستر جشنواره زمستانی ششم در همدان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: پوستر ششمین جشنواره زمستانی همدان برای نخستین بار خارج از سالن جلسات میراث فرهنگی و با حضور اصحاب ‌رسانه استان رونمایی شد.

پوستر جشنواره زمستانی ششم در همدان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علیرضا ایزدی ظهر امروز در رونمایی از پوستر ششمین جشنواره زمستانی همدان از هدف از برگزاری این جشنواره را تعمیم فصل گردشگری به تمام فصول سال در همدان دانست و بر بعد جذب گردشگری این جشنواره نیز صحه گذاشت.

وی با اشاره به حضور 50 سفیر از کشورهای مختلف در جشنواره زمستانی ششم همدان ابراز داشت: هدف این است که بتوانیم برندی مناسب از گردشگری زمستانی همدان در سطح ملی و بین‌المللی ارائه کنیم که با این وصف حضور سفیران گامی ارزشمند در این راستا محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان به بخش‌های جانبی جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت جشنواره زمستانی از جمله برنامه‌هایی است که قرار است زمینه حضور کمیته المپیک در استان را در ششمین جشنواره زمستانی همدان فراهم کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از پنجم تا دهم بهمن ‌ماه در همدان برگزار می‌شود ضمن اشاره به همزمانی این جشنواره با هفته وحدت، این همزمانی را اتفاق خوبی در کیفیت‌دهی برنامه‌ها قلمداد و بر لزوم تنوع برنامه‌ها تأکید کرد.

وی خطاب به رسانه‌های استان خواستار درج نام «همدان» در عناوین مهم خبری شد و با اشاره به همگامی و وحدت رسانه‌های استان حضور اصحاب رسانه در برگزاری جشنواره‌های مختلف را زمینه‌ساز تحقق اهداف معرفی کرد.

ایزدی با اشاره به میزبانی دفتر روزنامه همدان پیام در رونمایی از پوستر جشنواره زمستانی ششم، اعلام کرد: هر یک از رسانه‌های دیگر استان نیز در صورت تمایل می‌توانند میزبان برنامه‌های دیگر اداره میراث فرهنگی باشند.

وی خاطرنشان کرد: آیین رونمایی از تندیس و المان ویژه جشنواره زمستانی همدان در برنامه‌های مشابه در دفاتر خبرگزاری‌ها یا روزنامه‌های دیگر استان برگزار خواهد شد.

مدیرمسئول روزنامه همدان‌پیام نیز عنوان کرد: همدان باید بتواند در سایه برنامه‌های شاخص و چنین جشنواره‌هایی در راستای مطرح شدن در عرصه بین‌المللی اقدام کند که این مهم نیازمند تأمین و تکمیل شدن زیرساخت‌های لازم است.

یدالله طاقتی‌احسن با صنعت گردشگری را محور توسعه استان همدان دانست و افزود: این صنعت ارزشی می‌تواند آمار اشتغال و میزان درآمد استان را متحول کند، که با این وصف باید برای بهبود وضعیت آن از برنامه متنوع که موجب جذب گردشگر می‌شود بهره برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه طی پنج سال گذشته که جشنواره زمستانی در همدان برگزار شد، نتوانست پاسخ مورد قبولی به اهداف و انتظارات افکار عمومی بدهد، تصریح کرد: جشنواره امسال با معطوف کردن نگاه متفاوت مسئولان و حضور حامیان، شرکت‌ها، نهاد‌ها و ادارات برای برپایی برنامه‌ها همراه است.

مدیرمسئول روزنامه همدان‌پیام با بیان اینکه جشنواره هم توسعه فضای استان در گام اول و هم توسعه بین‌المللی در گام بعدی را به دنبال دارد، عنوان کرد: جامعه ما با توجه به وجود قشر عظیم جوانان نیازمند برگزاری چنین برنامه‌هایی همراه با شور و نشاط است.

در پایان این مراسم،از پوستر ششمین جشنواره زمستانی همدان برای نخستین بار خارج از سالن جلسات میراث فرهنگی و با حضور اصحاب ‌رسانه استان رونمایی شد.

انتهای پیام/89004/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول