اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی با تیم فوتبال کیش

بی‌احترامی سرمربی مس موجب پیروزی حریف شد

خبرگزاری فارس: بی‌احترامی سرمربی غیر بومی تیم فوتبال مس شهربابک به تماشاچیان بازی را به درگیری کشاند و نتیجه را سه بر صفر به نفع تیم کیش رقم زد.

بی‌احترامی سرمربی مس موجب پیروزی حریف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، در بازی میان تیم‌های مس شهربابک و کیش که در ورزشگاه تختی شهربابک برگزار شد به درگیری بین تماشاچیان، سرمربی و بازیکنان غیر بومی تیم مس شهربابک انجامید و ناظر مسابقه نیز اجازه ادامه بازی را نداد و نتیجه را سه بر صفر به نفع تیم کیش اعلام کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در دقیقه 30 بازی پس از دریافت گل زود هنگام از سوی مس شهربابک، تماشاچیان به دلیل ارنج نامناسب تیم و در‌خواست تعویض بازیکنان داخل میدان با بازیکنان بومی ‌با الفاظ رکیک سرمربی تیم مس شهربابک را مخاطب اعتراضات خود قرار دادند، اما این سرمربی غیر بومی با الفاظ رکیک و پرتاپ‌کردن بطری آب به سمت تماشاچیان به این حرکت آنان واکنش نشان داد.

تماشاچیان نیز که توقع پرخاشگری و بی‌احترامی سرمربی را نداشتند با پرتاپ سنگ و اشیای خارجی به سمت سرمربی و بازیکنان غیر بومی مس ناراحتی بیشتر خود را ابراز داشتند.

در این دیدار میدان فوتبال به جای رد و بدل توپ‌ بیشتر محل رد و بدل سنگ‌ها و پاره آجرها بین تماشاچیان و سرمربی و تعدادی از کادر فنی‌ و بازیکنان غیر بومی مس شهربابک بود.

صحنه‌گردانان اصلی این اتفاق تعدادی از کادر فنی غیر بومی‌ تیم مس شهربابک بودند که به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آمدند و با پرتاب سنگ، بطری‌های آب معدنی و حتی صندلی به طرف سکوی تماشاچیان از سرمربی خود دفاع می‌کردند.

ناظر مسابقه نیز که فضا را برای ادامه بازی نامناسب دید، دستور تعطیلی بازی ‌را داد و به این ترتیب نتیجه بازی سه بر صفر به نفع امید کیش رقم خورد که با خاطره‌ای تلخ، اما با دلی شاد به شهرشان باز گردند.

تماشاچیان معترض در گفت‌وگو با خبرنگار فارس علت اصلی نارضایتی خود از تیم مس شهربابک را عدم استفاده از بازیکنان شهربابکی در ترکیب اصلی تیم، ضعف مدیریتی باشگاه در جذب بودجه، تبعیض میان بازیکنان شهربابکی و بازیکنان غیر بومی،‌ قراردادهای سنگین با بازیکنان و مربیان غیر بومی‌ اعلام کردند.

تماشاچیان اظهار داشتند: برخی بی‌احترامی‌ها‌ از سوی عده‌ کمی از تماشاچیان در هر مسابقه امری طبیعی است، اما سرمربی و مسئولان تیم نباید چنین واکنش تند و حرکات ناشایستی داشته باشند.

معترضان یکی از خواسته‌های اصلی خود را استفاده‌ بیشتر از بازیکنان بومی در ترکیب اصلی تیم و برکناری ترک‌زاده‌ سرمربی تیم مس‌ و رفتار قاطعانه مدیرعامل ‌در برابر بی‌عدالتی‌های ‌اتفاق افتاده در تیم اعلام کردند.

انتهای پیام/80023/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول