اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه جهیزیه عروسی ایرانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران از برگزاری نمایشگاه جهیزیه عروسی ایرانی با هدف تسهیل امر ازدواج خبر داد.

برگزاری نمایشگاه جهیزیه عروسی ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا شرف‌الدین مدیرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان مازندران با اشاره به لزوم اقدامات فرهنگی در حوزه زنان و خانواده به بیان طرح برگزاری جشنواره حجاب زینت آفرینش با مسئولیت مؤسسه یاوران نماز شهرستان بابل اشاره کرد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره تجمیع آثار هنرمندان و فعالان عرصه عفاف و حجاب در سطح کشور و تجلیل از فعالان عرصه حجاب است که تاکنون 4 هزار و 200  نفر از 345 شهر کشور در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران افزود: بیشتر آثار رسیده در بخش مقاله و پژوهش است و بیش از 100 فیلم کوتاه و انیمیشن نیز به دبیرخانه ارسال شد که داوری آن نیز به پایان رسید.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان مازندران با بیان این مطلب که این حرکت‌های خودجوش و مردمی در راستای صیانت از عفاف و حجاب نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، بخشی از هزینه‌های این جشنواره با مشارکت‌های مردمی تامین خواهد شد که جا دارد اینگونه حرکت‌ها مورد تشویق قرار گیرد.

شرف‌الدین در ادامه از برگزاری نمایشگاه جهیزیه عروس ایرانی با هدف تسهیل امر ازدواج و تهیه جهیزیه عروس خبر داد و تصریح کرد: در نظر است نمایشگاه جهیزیه عروس به منظور ترغیب خانواده‌ها برای استفاده از تولیدات ملی در بهمن ماه سال جاری برگزار شود که صد البته این امر مهم منوط به همکاری همه‌جانبه اصناف است.

همچنین در این نشست طرح جشنواره خانواده کارآفرین و زنان فناور نیز با هدف بسترسازی برای پاسخگویی به نیازهای زنان تحصیلکرده، تقویت اقتصادی خانواده‌های ایرانی و تاکید بر نقش‌های خانوادگی زنان و ترویج اقتصاد مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر کارگروه بانوان و خانواده استان مازندران با اشاره به جشنوراه خانواده کارآفرین و زنان فناور گفت: طرح خانواده کارآفرین اولین بار در کشور مطرح می‌شود و این طرح گام مؤثری برای پاسخگویی به نیازهای خانواده در حوزه اقتصادی و اجتماعی و ایجاد مودت و رحمت در خانواده‌هاست. 

وی افزود: این جشنواره به پیشنهاد پارک علم و فناوری به صورت منطقه‌ای و با حضور استان‌های گیلان، مازندران، سمنان، ‌خراسان شمالی، گلستان و تهران به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

شرف‌الدین از معرفی و تقدیر از مدل‌ها و الگوهای موفق خانواده کارآفرین در این جشنواره خبر داد.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول