اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز رودبار خبر داد

برخورداری 30 روستای رودبار از گاز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز رودبار از گازدار بودن 30 روستای این شهرستان خبر داد.

برخورداری 30 روستای رودبار از گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ابوالقاسم کوچکی در جلسه اداره گاز این شهرستان اظهار کرد: رودبار از جنوبی‌ترین شهرستان‌های گیلان است که هفت شهر را در خود جای داده و از این تعداد، پنج شهر توتکابن، رستم‌آباد، رودبار، منجیل و لوشان از نعمت گاز بهره‌مند بوده و گازرسانی به دو شهر نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه رودبار از سال 65 در زمره شهرستان‌های برخوردار از نعمت گاز قرار گرفت، تصریح کرد: توسعه گازرسانی در شهرهای منجیل و لوشان انجام گرفته است.

این مسئول رودبار و لوشان را یکی از بزرگ‌ترین مصرف کنندگان گاز در شهرستان رودبار خواند و گفت: تامین گاز مصرفی مشترکان گاز شهرستان رودبار با توجه به قرار گرفتن در منطقه کوهستانی یکی از ضروریات است.

وی اضافه کرد: خطوط انتقال گاز که از شهرستان رودبار عبور کرده و به گیلان می‌رسد دارای ظرفیت‌های محدودی است و به همین دلیل برای تامین گاز استان‌های سردسیر محدودیت‌هایی در زمان افت فشار گاز اعمال می‌شود.

کوچکی با بیان اینکه واحدهای مسکونی در آخرین مرحله محدودیت‌ها قرار دارند، گفت: در زمان افت فشار گاز ابتدا واحدهای صنعتی بزرگ در محدودیت مصرف قرار داده می‌شوند و تلاش ما تامین گاز مورد نیاز واحدهای مسکونی و بیمارستان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 30 روستا در رودبار گازدار شده‌اند، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با همت شرکت گاز گیلان، توسعه گازرسانی به تمام روستاها گسترش یابد بنابراین روند کند اجرای کار به خاطر کمبود امکانات و لوازم مورد نیاز است.

این مسئول یادآور شد: رودبار منطقه‌ای کوهستانی است و هر پیمانکاری راغب نمی‌شود در این شهرستان فعالیت عمرانی داشته باشد لذا باید همکاری شهرداران، دهیاران و بخشداران برای توسعه گازرسانی انجام گیرد.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول