اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ارسال نامه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس اصفهان مطرح شد

اهمال اداره گاز در گاز‌رسانی به شهرک امام حسین شاهین‌شهر

خبرگزاری فارس: به دنبال ارسال نامه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس تعدادی از اهالی شهرک امام حسین (ع) شاهین‌شهر از اهمال اداره گاز شاهین‌شهر مبنی بر گاز‌رسانی کامل به منازل موجود در این شهرک خبر دادند.

اهمال اداره گاز در گاز‌رسانی به شهرک امام حسین شاهین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز نامه‌ای از سوی اهالی شهرک امام حسین (ع) واقع در شاهین‌شهر اصفهان مبنی بر اهمال اداره کل گاز استان اصفهان در زمینه گاز‌رسانی به منازل موجود در این شهرک به دفتر خبرگزاری فارس اصفهان ارسال شد.

در این نامه تعدادی از اهالی این شهرک خطاب به مدیرکل گاز استان اصفهان عنوان کرده‌اند که ساکنان شهرک امام حسین (ع) شاهین‌شهر نارضایتی خود را نسبت به وضعیت موجود اعلام کرده‌اند و وضعیت کنونی این شهرک و اقدامات صورت گرفته از سوی ساکنان را مبنی بر گاز‌رسانی کامل به منازل این شهرک شرح داده‌اند که در زیر آورده می‌شود:

در حال حاضر حدود 100 خانوار هستند که از یک‌سال پیش تاکنون در این شهرک سکونت دارند و اداره گاز شهرستان شاهین‌شهر پس از لوله‌کشی گاز در این شهرک برای ادامه کار و گاز‌رسانی کامل به این شهرک به بهانه‌های مختلف از علمک‌گذاری و آزمایش آن خود‌داری کرده‌اند و هر بار به بهانه‌ای قول انجام این کار را در آینده‌ای نزدیک داده‌اند اما زمان این آینده نزدیک برای ساکنان این شهرک مشخص نیست.

با توجه به اینکه در آستانه فصل زمستان قرار داریم و سرمای هوا در منازل نوساز بارز‌تر و نمایان‌تر است، تاکنون ساکنان این شهرک چندین مرتبه از اداره گاز این شهرستان نسبت به درخواست تسریع در عملیات گاز‌رسانی به این شهرک اقدام کرده‌اند اما هنوز درخواست این افراد محقق نشده و با بی‌توجهی مسئولان مربوطه انشعاب گاز منازل این شهرک وصل نشده است.

همچنین به دلیل نبود گاز و سرمای شدید هوا ساکنان این شهرک به استفاده از وسایل گرما‌زای خطرناک، نا‌متعارف و غیر‌‌استاندارد روی آورده‌اند که گاز پیک‌نیکی یکی از این وسایل به شمار می‌رود که استفاده از این وسایل در بسیاری از موارد زمینه‌ساز وقوع حوادث خطرناک می‌شود و سوال اینجاست که در صورت وقوع حادثه جانی برای اشخاصی چه کسی پاسخگو است؟

به گزارش فارس، جمهوری اسلامی ایران کشوری است که دومین ذخایر گاز طبیعی را در دنیا دارد و چنین سهل‌انگاری‌هایی نباید در اداره‌های گاز موجود در سطح کشور صورت بگیرد و ما به عنوان ساکنان این شهرک از اداره کل گاز استان اصفهان خواستار رسیدگی به وضعیت گاز‌رسانی کامل به منازل موجود در این شهرک در اسرع وقت هستیم.

به دلیل تعطیلی اداره‌ها در اصفهان هیچ مسئولی پاسخگو نبود و تلفن خود را جواب نمی‌داد به همین دلیل پیگیری‌های بعدی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/63001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول