اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد گازرسانی به صنایع شرکت گاز استان بوشهر:

عملیات گازرسانی به کارخانه آسفالت بوشهر پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس واحد گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز بوشهر از اتمام عملیات گازرسانی به کارخانه آسفالت استان خبر داد.

عملیات گازرسانی به کارخانه آسفالت بوشهر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی وراویی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گازرسانی به این کارخانه با ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب در ساعت با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال اجرا شد.

وی افزود: به منظور گازرسانی به این کارخانه، سه ماه زمان صرف کردیم و کار را با کیفیت مطلوب ارائه دادیم.

وراویی خاطر نشان کرد: با اجرای پروژه فوق، گاز طبیعی جایگزین سوخت مازوت شد که این امر فواید متعددی را به دنبال دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به کاهش آلودگی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، قیمت مناسب و غیره اشاره کرد.

رئیس واحد گازرسانی به صنایع و مجتمع های مسکونی شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: کارخانه آسفالت بوشهر دومین کارخانه آسفالت استان بوده که از گاز برخوردار شده است.

وی ادامه داد: کارخانه آسفالت بوشهر در خروجی شهر بوشهر واقع بوده و ظرفیت تولید روزانه 600 تا 800 تن آسفالت را داراست.

*انعقاد قرارداد پژوهشی میان شرکت گاز بوشهر و دانشگاه خلیج فارس

رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان بوشهر نیز از انعقاد دو قرارداد پژوهشی میان شرکت گاز استان بوشهر و دانشگاه خلیج فارس خبر داد.

هرمز بهروزی افزود: این قراردادهای پژوهشی شامل «طراحی و ساخت تجهیز برای نشت‌بندی در عملیات TIE-IN» و «بررسی مزایا، معایب و مشکلات دستگاه‌های موجود ردیاب لوله‌های مدفون پلی‌اتیلن GPR در شرکت‌های گاز استانی» است.

وی خاطر نشان کرد: در پروژه نخست هدف، طراحی و ساخت مناسب‌ترین تجهیز برای نشت‌بندی در عملیات TIE- IN است که به این منظور مطالعات جامعی در زمینه انواع روش‌های موجود در این زمینه صورت گرفته است و نهایتا بر‌ اساس شرایط مورد نظر در شرکت گاز استان بوشهر مناسب‌ترین گزینه انتخاب و بر اساس آن تجهیز انجام می‌شود.

رئیس امور پژوهش و فناوری شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت: در پروژه دوم نیز مشکلات موجود در مسیر بهره‌برداری کامل از قابلیت‌های دستگاه‌های ردیاب لوله‌های پلی‌اتیلن GPR مطالعه و ارزیابی دقیقی از این مشکلات صورت می‌گیرد.

بهروزی گفت: به منظور اجرای دو پروژه یاد شده، 610 میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/66007/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول