اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور‌:

گازرسانی به فیض‌آباد راور عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: گازرسانی به منطقه فیض‌آباد شهرستان راور به زودی عملیاتی می‌شود.

گازرسانی به فیض‌آباد راور عملیاتی می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی صبح امروز در بازدید از شرکت گاز شهرستان از نزدیک بر نحوه عملکرد و برخورد کارکنان آن اداره با ارباب رجوع نظارت داشت.

وی‌ ادامه داد: 11 آذر ماه جاری طی جلسه‌ای‌ با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در مورد گازرسانی به منطقه فیض‌آباد و برخی از روستاهای اطراف آن و همچنین روستاهای خورند و بخش کوهساران ‌مذاکره کردیم.

شریفی بیان کرد: با توجه به قول مساعد شرکت گاز استان به زودی مردم این مناطق از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

رضا خضرائی رئیس اداره گاز شهرستان راور نیز در این بازدید از وجود 7 هزار و 493 اشتراک گاز در این شهر خبر داد و افزود: مبلغ امتیاز گاز‌ طی چند سال گذشته هیچ افزایشی نداشته است.

وی تصریح کرد: سال جاری حدود 250 درخواست امتیاز گاز داشتیم که با توجه به کمبود علمک گاز با مشکلاتی مواجه هستیم و به زودی رفع می‌شود. 

خضرائی افزود: تعداد خانوارهای روستای فیض‌آباد با جمعیتی حدود یک هزار و 329 خانوار است که با احتساب روستاهای اطراف آن حدود 2 هزار اشتراک گاز اختصاص داده می‌شود.

فرماندار راور همچنین در بازدید از اداره دارایی شهرستان‌ ‌بر رسیدگی به امور مراجعان و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و نباید کار مردم به کندی پیش رود.

‌رئیس اداره دارایی شهرستان راور نیز بزرگترین مشکل این اداره را کمبود نیروی انسانی اعلام کرد و افزود: نیروی انسانی اداره دارایی راور حدود 50 درصد کاهش یافته‌ که تاثیر به سزایی در روند کاهشی عملکرد کارکنان دارد.

انتهای پیام/80012/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول