اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر:

بیش از 32 هزار خانوار بوشهری از شبکه گازرسانی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تاکنون 32 هزار و 345 خانوار در استان بوشهر از شبکه گازرسانی بهره‌مند شدند.

بیش از 32 هزار خانوار بوشهری از شبکه گازرسانی بهره‌مند شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلام‌عباس حسینی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات گازرسانی استان بوشهر اظهار داشت: در اجرای گازرسانی به استان بوشهر بیش از 51 هزار انشعاب گاز نصب شده است.

وی در ارتباط با روند گازرسانی در شهرستان کنگان تصریح کرد: عملیات گازرسانی به بیش از 95 درصد شهرستان کنگان انجام شده است و در پنج شهر شهرستان کنگان بیش از 95 درصد گازرسانی انجام شده است.

حسینی با بیان اینکه تاکنون 9 هزار و 60 انشعاب گاز در پنج شهر کنگان نصب شده است، گفت: تاکنون در شهر کنگان که عملیات گازرسانی صد در صد اجرا شده است، بیش از 168 هزار متر شبکه گازرسانی اجرا شده است.

وی افزود: در این شهر 4 هزار و 729 انشعاب گاز نصب شده که چهار هزار و 205 مشترک به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اجرای 36 هزار و 18 متر شبکه گازرسانی در شهر بنک را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه 100 درصد گازرسانی در این شهر اجراء شده است، افزود: در این شهر یک‌هزار و 261 فقره انشعاب گاز نصب شده است که تاکنون 584 مشترک به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند.

حسینی گفت: در شهر عسلویه بیش از 43 هزار متر شبکه گازرسانی اجرا شده است که یک‌هزار و 23 انشعاب نصب شده و 489 مشترک به شبکه متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر به اجرای شبکه گازرسانی به نخل تقی اشاره کرد و با بیان اینکه 95 درصد گازرسانی در این شهر اجرا شده است، افزود: در این شهر 38 هزار و 553 متر شبکه گازرسانی اجرا شده است که یک‌هزار و 400 انشعاب گاز نصب و 801 مشترک به شبکه گازرسانی پیوسته‌اند.

حسینی از اتمام گازرسانی به شهر سیراف خبر داد و گفت: در شهر سیراف 23 هزار و 900 متر شبکه گازرسانی اجراء شده است و 647 انشعاب گاز نصب شده و تاکنون 389 خانوار از آن بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول