اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس خواستار شد

تسریع در امر گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تسریع در امر گازرسانی به بخش‌ها و روستاهای فاقد گاز طبیعی این استان را خواستار شد.

تسریع در امر گازرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل بعد از ظهر امروز در بازدید از شرکت گاز این استان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های سردسیر کشور است که در فصل زمستان با مشکلات بسیاری از جمله مسدود شدن محورهای ارتباطی و کمبود امکانات و تجهیزات لازم در این ‌ارتباط‌ روبه‌رو می‎شود.

وی افزود: بسیاری از روستاهای استان در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده که این امر خدمات‌رسانی به این مناطق را به ویژه در فصل زمستان دشوار کرده است.

جلیل بر ضرورت تسریع در امر گازرسانی به همه بخش‌‌ها و روستاهای این استان تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه روند خدمات‌رسانی به مردم استان در سال‌های اخیر شدت گرفته و مردم از امکانات و خدمات خوبی برخوردار شده‌اند اما تعدادی از بخش‌ها و روستاهای استان هنوز از نعمت گاز بی‎بهره هستند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان لردگان یکی از سایت‌های یازده‌گانه جنگلی کشور و تحت نظارت سازمان یونسکو است این در حالی است که بخش‌های سردشت و منج این شهرستان هنوز از گاز طبیعی سراسری محروم است.

جلیل با اشاره به نقش مهم مردم در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف والای این نظام، تصریح کرد: مردم این استان همواره در صحنه‌های مهم و حساس کشور حضور به موقع و حماسی داشته‌اند و نقش خود را در صحنه‌های حیاتی کشور به خوبی ایفا کرده‌اند برهمین اساس نباید از امکاناتی از جمله گاز طبیعی بی‎بهره باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز به همراه تعدادی از مسئولان استانی از مناطق بی‎بهره از گازرسانی استان بازدید و در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را در این ‌اربتاط‌ انجام خواهند داد.

جلیل در ادامه با اشاره به مشکلات شرکت گاز این استان، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات و موانع اساسی عدم تحقق درآمدها و بودجه‌های جاری و تملک دارایی شرکت گاز استان که در این جلسه بررسی شد، باید تدابیر و راهکارهای اساسی اندیشیده و اتخاذ ‎شود.

انتهای پیام/68004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول