اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار بیش از 2 میلیارد ریال

عملیات روکش آسفالت محور سربیشه به بیدزرد آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس راه و شهرسازی گچساران از آغاز عملیات روکش آسفالت محور سربیشه به بیدزرد با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

عملیات روکش آسفالت محور سربیشه به بیدزرد آغاز شد

فرامرز انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: توسعه راه‌های روستایی در گچساران، باعث تسهیل خدمات‌رسانی در بخش‌های بهداشت، آموزش، ارتباطات، گردشگری و خدماتی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی گچساران در زمینه احداث، بهسازی و آسفالت راه‌ها خاطرنشان کرد: توجه به روستاها در اولویت برنامه‌ها و طرح‌های فقرزدایی و رفع محرومیت قرار دارد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد: خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به روستاییان در راستای عدالت اجتماعی و توسعه یکپارچه و پایدار، مهم و ضروری است.

انصاری با اشاره به ایجاد و بهسازی راه‌های ارتباطی و تلاش برای ساخت پل و جاده‌های فرعی و اصلی به عنوان نمونه‌هایی از اقدامات راه و شهرسازی در راستای توسعه راه‌های ارتباطی تصریح کرد: در حال حاضر همه جاده‌های فرعی و اصلی در گچساران برای تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه مناسب است.

رئیس راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد: این شهرستان یکی از مهم‌ترین محور‌های جنوب کشور بوده که به دلیل قرار گرفتن در کریدور اصلی شمال به جنوب و تردد بسیار سنگین وسایل نقلیه در تمامی فصل‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

انصاری یادآور شد: اهمیت راه ارتباطی در یک منطقه سبب می‌شود تا نگهداری از این محور نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اجرای صحیح، اصولی، استاندارد و در کم‌ترین زمان ممکن پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران را از برنامه‌های مهم این اداره عنوان کرد.

انصاری آغاز عملیات روکش آسفالت جاده سربیشه به بیدزرد را یکی از پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

وی با اشاره به خریداری قیر برای آسفالت این مسیر افزود: طول این پروژه یک و نیم کیلومتر بوده و برای اجرای آن اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

انصاری با بیان اینکه محل تأمین اعتبار اجرای این پروژه از محل اعتبارات شهرستانی است، خاطرنشان کرد: ابنیه و زیرسازی این پروژه با اعتبارات سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه راه ورودی این روستا به طول 600 متر آسفالت شده است، ادامه داد: بخشی از اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات حوادث شهرستان تأمین اعتبار شده است.

انتهای‌پیام/82001/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول