اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‏جاری صورت گرفت

شرکت 150 دانش‏آموز در طرح «آیه‏های تمدن» استان سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام استان سمنان گفت: در سال‏جاری، نزدیک به 150 نفر در طرح آیه‏های تمدن در این استان شرکت کردند و از امکانات این مؤسسه بهره‌مند شدند.

شرکت 150 دانش‏آموز در طرح «آیه‏های تمدن» استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، داریوش جلالی در همایش طرح آیه‌های تمدن بسیج دانش‌آموزی شاهرود که با حضور دانش‏آموزان شرکت‏کننده در طرح و اولیای آنها و مسئولان آموزش و پرورش در کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: طرح آیه‌های تمدن یکی از مهم‏ترین طرح‌های علمی آموزشی است که برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان ممتاز بسیج اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری آزمون‌های متنوع، کلاس‌های مشاوره و تست‌زنی و در اختیار قرار دادن کتب کمک آموزشی بین شرکت‏کنندگان از جمله خدماتی است که توسط این مؤسسه ارائه می‌شود.

رئیس مؤسسه علمی ـ آموزشی رزمندگان اسلام استان سمنان خاطرنشان کرد: مراحل ثبت‌نام و جذب دانش‌آموزان در این طرح توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود که با برگزاری آزمون تعیین سطح توسط مؤسسه نفرات برتر رشته‌های مختلف برای شرکت در طرح بعد از طی مراحل گزینش دعوت می‌شوند و مؤسسه امکانات خود را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

جلالی عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 100 نفر از دختران و پسران در این طرح شرکت کردند و در سال جدید نیز نزدیک به 150 نفر در این طرح شرکت دارند و از امکانات موسسه بهره‌مند می‌شوند.

در پایان این همایش، به شرکت‏کنندگان در طرح بسته‌های کمک آموزشی شامل کتاب‌های تست‌زنی و کمک درسی از بهترین منابع و مراجع کنکور داده شد.

طرح آیه‌های تمدن قریب به شش سال است که در بسیج دانش‌آموزی آغاز به کار کرده است و دانش‌آموزان بسیجی حمایت مادی و معنوی می‌شوند تا در کنکور موفق شوند و در دانشگاه نیز این افراد زیرپوشش بسیج دانشجویی و کانون‌های نخبه‏پروری بسیج قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/22493/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول