اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای قضایی خراسان‌رضوی:

تمام مسئولان در نظام مقدس اسلامی باید مکمل هم باشند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای قضایی خراسان‌رضوی گفت: دستگاه قضایی از فعالیت‌های اقتصادی سالم و قانونمند قاطعانه حمایت می‌کند و تمامی مسئولان در نظام مقدس اسلامی باید مکمل هم باشند.

تمام مسئولان در نظام مقدس اسلامی باید مکمل هم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن شریعتی عصر امروز در نشست مشترک شورای قضایی و استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: تمام مسئولان در نظام اسلامی باید مکمل هم باشند.

وی افزود: خدمت در نظام اسلامی یک نعمت الهی است و کارگزاران نظام باید شکرگزار فرصت خدمت به مردم باشند و در این راستا ضرورت همکاری و تعامل حداکثری تمامی مسئولان در نظام اسلامی امری ضروری است.

شریعتی با بیان اینکه خدمت‌رسانی در رأس وظایف مسئولان است، گفت: مهم‌ترین وظیفه مسئولان در هر پست و سمتی خدمت‌رسانی به مردم است؛ امروز مسئولان باید در مسیر پیشبرد و اهداف عالی انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه قضایی استان آمادگی دارد تا ضمن حفظ شأن و جایگاه و استقلال سازمانی همچون گذشته تعامل حداکثری را با تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها به‌ویژه مدیریت عالی اجرایی در استان داشته باشد.

رئیس شورای قضایی خراسان‌رضوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با وحدت و نزدیکی هر چه بیشتر مسئولان گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند داشتن یک نگاه عمیق و همراه با بصیرت و لایتمداری و گام برداشتن در راه وحدت و همدلی و انجام تکالیف قانونی و شرعی توسط مسئولان هستیم و در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس کل دادگستری خراسان‌رضوی با تقدیر از تعامل مطلوب مجموعه اداری و اجرایی با دستگاه قضایی استان گفت: کسب رتبه برتر معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌رضوی در سطح کشور جز با همدلی و همراهی مردم و مسئولان میسر نمی‌شد و قطعا این تعاملات و همکاری‌های تنگاتنگ ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول