اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شمال غرب شیراز

«شهر پایدار» پذیرای یک میلیون بازنشسته کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تراز بنای صدرای شیراز گفت: با سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری شهر پایدار در منطقه جبل‌الدراک برای پذیرایی از یک‌میلیون و 200 هزار بازنشسته کشور احداث می‌شود.

«شهر پایدار» پذیرای یک میلیون بازنشسته کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهرداد قنبرزاده بعد از ظهر امروز در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این پروژه عظیم ملی با مساحت یک‌هزار و 200 هکتار در یک کیلومتری شمال غرب شیراز احداث می‌شود.

وی افزود: کاربری این مجموعه ورزشی، فرهنگی و تفریحی است و مجموعه تجارت بین‌الملل، باغ شفابخشی، تله‌کابین با اختلاف ارتفاع بیشتر از تله‌کابین نمک آبرود، دهکده آرامش و ویلا برای ارائه خدمات به سالمندان، پارک تمدن، پارک دیزنی، باغ بوتانی، پارک صخره‌ای، باغ قصص قرآنی و ... در این مجموعه دیده شده است.

قنبرزاده تصریح کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری مشترک با شهرداری و صندوق بازنشستگی کشوری و با سرمایه نخستین یک‌هزار و 800 میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: این پروژه تمام بازنشستگان کشوری را پوشش می‌دهد و شیراز را به قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل می‌کند.

نماینده صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: مسئولان ارشد فارس و شهر شیراز کمک کنند تا این پروژه هر چه سریع‌تر به اجرا برسد چرا که تاخیر در اجرا به معنای افزایش سرمایه اولیه و هزینه‌های مورد نیاز است.

رمضان امینی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز در مورد این پروژه گفت: زمین این پروژه متعلق به شهرداری است و مشکلی برای احداث وجود ندارد.

به گزارش فارس، شورای اسلامی شهر شیراز کلیات احداث پروژه شهر پایدار را تصویب کرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول